Genewa 2011: Skoda - nowy model i logo
Podczas trwającego Genewa Motor Show 2011, Skoda Auto zaprezentowała pojazd, który jest wyznacznikiem zupełnie nowej koncepcji stylistycznej o nazwie VisionD. Symbolizuje ona kierunek, w którym czeski producent zamierza podążać w najbliższym czasie. Jednocześnie pokazane zostało nowe logo, które wkrótce znajdzie się na produkowanych przez Skodę autach.
Najnowszy pojazd koncepcyjny czeskiej marki ma wyraźnie zdefiniowane kształty. Już na pierwszy rzut oka widoczna jest wysoka dbałość o szczegóły. Typowe dla marki Skoda elementy stylistyczne zyskały odświeżony, nowoczesny wygląd. Natomiast duży rozstaw osi i krótkie zwisy zapewniają samochodowi taką konstrukcję, przy której możliwa jest ponadprzeciętna przestronność wnętrza.
Osłona chłodnicy z dyskretnym, błyszczącym wykończeniem, przypomina napięte struny harfy i symbolizuje nową estetykę czeskiego producenta. Podobnie logo, przecinające poziomą linię maski, symbolizuje zupełnie nową wartość.
Zostało ono umieszczone na samym środku samochodu - z tego punktu wyprowadzone zostały wszystkie kontury auta. Ponadto ma ono teraz nowy kolor i bardziej wyrazisty charakter. Widniejąca na nowym znaku strzała jest srebrna, a nie jak dotąd zielona i znajduje się na czarnym, a nie białym tle. Zniknął też napis "Skoda Auto".
mz/mw/mw