Gdzie Kubicy byłoby najlepiej?
W którym zespole Kubica miałby największe szanse na zwycięstwa? _ "Przegląd Sportowy" _ podjął się analizy mocnych i słabych stron wymienionych stajni.
BMW Sauber: świetne tempo rozwoju
| plusy Ekipa prowadzona przez Mario Theissena z roku na rok spełnia kolejne założenia. Duża szansa na szybki bolid. | minusy Polakowi wyraźnie brakuje wsparcia zespołu w decydującej fazie walki o jak najlepszą pozycję w MŚ. |
| --- | --- |
Ranault: chcą wrócić na szczyt | plusy Udowodnili, że potrafią zdobywać mistrzostwo. Duże ambicje, duże zaplecze finansowe oraz logistyczne dają nadzieję, że nowy bolid będzie szybki. | minusy Kryzys w ostatnich dwóch sezonach wskazuje, że mają kłopoty i mogą znów zawieść. Polak nie ma gwarancji, że dostanie do dyspozycji wystarczająco szybkie auto. |
| --- | --- |
Toro Rosso: bolid z napędem Ferrari
| plusy Uznany inżynier oraz mocny silnik Ferrari pozwalają wierzyć, że Toro Rosso ma duży potencjał. W niewielkiej włoskiej ekipie Robert Kubica na pewno będzie czuł się dobrze. | minusy Niski budżet to niższe możliwości. Poza tym długoterminowa przyszłość zespołu jest niepewna. |
| --- | --- |
Honda: duży budżet, słabe wyniki | plusy Genialny dyrektor. Brawn podkupuje najlepszych inżynierów czołowych ekip. Chce jak najszybciej postawić zespół na nogi. | minusy Nawet ogromny budżet od kilku lat nie wyciągnął ich z głębokiego kryzysu, Nie ma gwarancji, że nowy szef będzie w stanie wciągnąć do czołówki niemal upadły zespół. |
| --- | --- |