Trwa ładowanie...
28-01-2014 08:31

Ford zwiększa sprzedaż w Europie i zapowiada nowe modele

Ford zwiększa sprzedaż w Europie i zapowiada nowe modeleŹródło: zdjęcie producenta
dx6ja5q
dx6ja5q

W 2013 r. Ford sprzedał niespełna 1,1 mln samochodów, o 14 proc. więcej niż przed rokiem. Marka zapowiada dalszą ofensywę poprzez prezentację co najmniej 7 nowych aut w 2014 r.

Dzięki takim wynikom udział rynkowy w Europie wzrósł do 8,2 proc. - Podjęliśmy decyzję o znaczącym ograniczeniu sprzedaży aut wypożyczalniom samochodów oraz ograniczyliśmy możliwość rejestrowania pojazdów przez dealerów, co miało na celu zwiększenie sprzedaży naszych nowych modeli klientom indywidualnym. Posunięcie to bardzo się opłaciło. Sprzedaż detaliczna przynosi większe zyski i ma wyższe znaczenie w kwestii wizerunku marki - powiedział prezes europejskiego oddziału Forda, Stephen Odell.

Udział producenta w rynku detalicznym zwiększał się w każdym z 11 ostatnich miesięcy, podobnie jak udział wszystkich modeli Forda - łącznie z użytkowymi (w całym roku do 9,2 proc.). Ford uplasował się już szósty rok z rzędu na drugim miejscu wśród czołowych producentów.

Najpopularniejszym modelem ponownie została Fiesta (290 500 egzemplarzy). Drugie miejsce należy do Focusa (220 400 egzemplarzy) a trzecie - Transita (100 500 egzemplarzy). Ford Ka sprzedał się w ilości 50 100, B-MAX - 67 300, C-MAX - 98 500, Kuga - 64 900, Mondeo - 49 200, Galaxy - 18 700, Tourneo Custom - 5 200, Transit Connect - 19 500, Transit Custom - 36 200 a Ranger - 15 400 egzemplarzy.

W 2014 r. Ford wprowadzi na rynek przynajmniej 7 nowych modeli - w tym Transita, Transita Courier, Tourneo Courier, Mondeo, Mondeo Hybrid, C-MAX Energi plug-in hybrid oraz Focusa.

Źródło: Ford

ll/moto.wp.pl

dx6ja5q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx6ja5q
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj