Trwa ładowanie...
d2xzpvz
d2xzpvz

Ford Focus ze zmodernizowanym zawieszeniem i układem kierowniczym

Głosuj
Głosuj
Podziel się
Opinie
d2xzpvz

Nowy Ford Focus wyróżnia się bardziej dynamicznym niż w przypadku poprzedniej wersji prowadzeniem. Jest to zasługą lepszych własności jezdnych i zmodyfikowanego układu kierowniczego.

Inżynierowie Forda uzyskali bardziej bezpośrednie i precyzyjne prowadzenie poprzez zwiększenie sztywności strukturalnej z przodu, modyfikację geometrii zawieszenia, zwiększenie sztywności poprzecznej tulei zawieszenia oraz modyfikację amortyzatorów.

Zmianom poddano również elektryczne wspomaganie układu kierowniczego EPAS, dzięki czemu kierowca otrzymuje więcej informacji ze styku kół z nawierzchnią. Z kolei opracowany przez Forda nowatorski system Enhanced Transitional Stability analizuje dane dotyczące stabilności pojazdu oraz monitoruje reakcje kierowcy wykrywając prawdopodobieństwo utraty przyczepności, a następnie aktywuje elektroniczny układ stabilizacji toru jazdy, aby zapewnić bezpieczeństwo i zachować płynność jazdy.

d2xzpvz

Ford Focus pierwszej generacji pojawił się na rynku w 1998 roku, a od tego czasu na całym świecie w ręce klientów trafiło 12 milionów egzemplarzy tego modelu, w tym 6,9 miliona w Europie, gdzie co 90 sekund z taśmy produkcyjnej zjeżdża nowy egzemplarz. Ford Focus jest produkowany w ośmiu zakładach na czterech kontynentach. Fabryki w Niemczech, USA, Rosji, Chinach, Wietnamie, Tajlandii, Tajwanie oraz Argentynie mogą obecnie wyprodukować rocznie ponad 1,5 miliona sztuk tego modelu. Auto jest sprzedawane na ponad 140 rynkach na całym świecie.

ll/moto.wp.pl

d2xzpvz

Podziel się opinią

Share

d2xzpvz

d2xzpvz