Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta
Klienci instytucjonalni coraz chętniej wybierają auta Chevroleta. W ostatnich 9 miesiącach zarejestrowali oni 23 proc. więcej samochodów tej marki niż w analogicznym okresie 2012 r.
Największy wzrost sprzedaży wśród przedsiębiorstw zanotował najpopularniejszy w tej chwili model Chevroleta na świecie - Cruze`a kupiło aż 95 proc. więcej klientów instytucjonalnych niż przed rokiem. - Cieszy nas wzrost udziału klientów flotowych w ogólnej sprzedaży. Od stycznia do września był on o 4,5 proc. wyższy niż przed rokiem i o 11 proc. większy niż przed dwoma laty - powiedział szef działu sprzedaży flotowej Chevrolet Poland, Bartłomiej Brzozowski.
Marka kieruje swoją ofertę nie tylko do największych firm, ale również niewielkich przedsiębiorstw, które potrzebują czasami tylko jednego auta. Mogą one skorzystać ze stworzonych programów, takich jak "Chevrolet dla Biznesu" (oferta usług finansowania wraz z opieką serwisową) czy "Chevrolet dla Flot" (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych). Jedną z nowości jest program "Leasing 100 proc.", wprowadzony na początku października.
W pierwszych 9 miesiącach br. w Polsce zarejestrowano 8 413 nowych Chevroletów, czyli o 0,9 proc. więcej niż w tym samym okresie 2012 r. Przekłada się to na udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 3,95 proc. Polacy najchętniej wybierali model Cruze (2 732 egzemplarze), na drugim miejsc uplasował się Spark (1 876 egzemplarzy) a na trzecim - Aveo (1 750 egzemplarzy).
Źródło: Chevrolet
ll/moto.wp.pl