Trwa ładowanie...
14-10-2013 17:06

Firmy coraz częściej wybierają Chevroleta

Firmy coraz częściej wybierają ChevroletaŹródło: zdjęcie producenta
d6y8xdh
d6y8xdh

Klienci instytucjonalni coraz chętniej wybierają auta Chevroleta. W ostatnich 9 miesiącach zarejestrowali oni 23 proc. więcej samochodów tej marki niż w analogicznym okresie 2012 r.

Największy wzrost sprzedaży wśród przedsiębiorstw zanotował najpopularniejszy w tej chwili model Chevroleta na świecie - Cruze`a kupiło aż 95 proc. więcej klientów instytucjonalnych niż przed rokiem. - Cieszy nas wzrost udziału klientów flotowych w ogólnej sprzedaży. Od stycznia do września był on o 4,5 proc. wyższy niż przed rokiem i o 11 proc. większy niż przed dwoma laty - powiedział szef działu sprzedaży flotowej Chevrolet Poland, Bartłomiej Brzozowski.

Marka kieruje swoją ofertę nie tylko do największych firm, ale również niewielkich przedsiębiorstw, które potrzebują czasami tylko jednego auta. Mogą one skorzystać ze stworzonych programów, takich jak "Chevrolet dla Biznesu" (oferta usług finansowania wraz z opieką serwisową) czy "Chevrolet dla Flot" (ogólnopolski program serwisowy skierowany do klientów flotowych). Jedną z nowości jest program "Leasing 100 proc.", wprowadzony na początku października.

W pierwszych 9 miesiącach br. w Polsce zarejestrowano 8 413 nowych Chevroletów, czyli o 0,9 proc. więcej niż w tym samym okresie 2012 r. Przekłada się to na udział w rynku samochodów osobowych na poziomie 3,95 proc. Polacy najchętniej wybierali model Cruze (2 732 egzemplarze), na drugim miejsc uplasował się Spark (1 876 egzemplarzy) a na trzecim - Aveo (1 750 egzemplarzy).

Źródło: Chevrolet

ll/moto.wp.pl

d6y8xdh
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d6y8xdh
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj