Fiat szuka dilerów w USA
Fiat ma przed sobą twardy orzech do zgryzienia. Reputacja włoskiej marki w USA nie jest najlepsza, więc nowa sieć dilerska musi oferować najwyższą jakość obsługi. Pierwsza faza naboru już została skończona, jednak koncern poszerza nadal listę potencjalnych dilerów, chcąc dotrzeć do jak najszerszego grona klientów.
Chrysler chce docelowo mieć 119 punktów sprzedaży zlokalizowanych głównie w okolicach dużych miast na zachodnim i wschodnim wybrzeżu USA. Większość z nich to dotychczasowi dilerzy produktów Chryslera, jednak firma poszukuje również innych zainteresowanych. Nie bez znaczenia pozostaje również jakość serwisu, którego sprawne działanie może przesądzić o sukcesie lub porażce marki Fiat w USA.
Pierwszym Fiatem oficjalnie oferowany w nowej sieci dilerskiej będzie model 500 Sport, który powstał specjalnie z myślą o amerykańskim rynku.
Źródło: Moto Target