Nowy maluch z Italii
Nowa generacja wĆoskiego malucha wyrĂłĆŒnia siÄ nowoczeĆniejszÄ stylistykÄ , obiecuje wiÄkszÄ wygodÄ, a na dodatek niewiele kosztuje. Nadwozie urosĆo w kaĆŒdym wymiarze. W stosunku do poprzedniczki, nowy model wydĆuĆŒyĆ siÄ o 11 cm, poszerzyĆ o 5 cm i zyskaĆ na wysokoĆci 1 centymetr. Do tego oferuje szeroki wachlarz konfiguracji stylistycznej. MoĆŒemy przebieraÄ w 10 kolorach karoserii, kilku wzorach felg z lekkich stopĂłw i koĆpakĂłw zakĆadanych na stalowe obrÄcze, jak i lawirowaÄ miÄdzy czterema rĂłĆŒnymi wystrojami wnÄtrza.
Po zajÄciu miejsca wewnÄ trz auta, nietrudno spostrzec siÄ w wyraĆșnej poprawie materiaĆĂłw wykoĆczeniowych. Nieco nadmuchana sylwetka wespĂłĆ ze zwiÄkszonymi wymiarami zaowocowaĆy dobrym wykorzystaniem wewnÄtrznej przestrzeni. CzwĂłrka dorosĆych zmieĆci siÄ bez wiÄkszego trudu, zaĆ ich ekwipunek moĆŒe wypeĆniÄ 225-260-litrowy bagaĆŒnik (pojemnoĆÄ zaleĆŒna od ustawienia siedziska kanapy).
Kierowca moĆŒe dysponowaÄ jednÄ z aĆŒ czterech jednostek napÄdowych. Trzy z nich produkowane sÄ w Bielsku-BiaĆej. W pierwszej kolejnoĆci trafi do klientĂłw turbodoĆadowany TwinAir oraz diesel wspomagany turbosprÄĆŒarkÄ znany z innych modeli Fiata.
Nowa Panda to dopracowana i bardzo komfortowa konstrukcja Ćwietnie nadajÄ ca siÄ do miasta. Przypadnie do gustu wiÄkszoĆci niezdecydowanych klientĂłw i pozwoli podtrzymaÄ wysokÄ pozycjÄ Fiata w segmencie aut miejskich.