Fiat Freemont 3.6 V6 280 KM, 2014 - test AutoCentrum.pl #098
Test Fiata Freemont z silnikiem 3.6 V6 o mocy 280 KM
Fiat znany jest przede wszystkim z… Rozwiń
Transkrypcja:
Fiat znany jest przede wszystkim z niedrogich i praktycznych samochodów miejskich A ostatnio najmodniejsze są oczywiście
500 a dokładnie wszelakich Maria C natomiast nie tylko na tanie i miejskich samochodach
kończy się oferta Fiata Janowiec się dzisiaj w tekście mamy Fiata Freemont A czyli auto które zostało przejęte wraz
z zakupem Chryslera bo do Chryslera należał do miał model Journey i właśnie model czarny
trafił w ręce Włochów którzy go delikatnie przemalowała Live na swoje włoskie kolory i tworzyli takie
auto auto i to auto i jak tradycje Fiata aby oferować właśnie auta raczej bardziej
atrakcyjne cenowo jest dość drogi ale jak na to co oferuje już wcale tak
nie jest to zapraszam na te pomagając wygląd tego samochodu najprościej byłoby powiedzieć No przecież jest to Dodge Journey ale
poświęcił parę chwil uwagi temuco włosy z zmienili w wyglądzie tego samochodu zmienili
zderzaków na pewno zmienili również wnętrze tam zmian jest więcej chociaż to nie jest
absolutnie Rewolucje raczej jest to delikatne zaznaczenie Włosi to byli natomiast oceniając To
co widzimy widzimy wielkie Nie to pudełkowa ty nadwozie które lata świetności takie świeżości ma
już raczej za sobą ale imponuje swoim wyglądem twoją wielkością to który ma prawie 4 90
długości w wielkim i 19 calowymi kołami i bardzo wyraźnym i muskularnej mi nadkolami
to wszystko razem wzięte sprawia wrażenie takiego który za dziwnie nie jedno osoby nie Oby znaną
z motoryzacją że takie wielkie auto ma na sobie znaczek Fiata od razu powiem że odblokowanie maski zajęło nam ładną
chwilę dlatego że znalezienie akurat pochwy to było w jakiś sposób utrudnione No gdzieś tam szukaliśmy nie tam
gdzie trzeba no ale się udało i teraz uwagę kiedy chcemy maskę podnieść No wiadomo podnosił to jest Amerykaninem podnosimy
ale jak ten imponujący rozmiar tego samochodu Ja myślałem że to był naprawdę na dwie ręce a to nic leciutka
maska naprawdę jest bardzo lekka natomiast uwaga przy łapaniu wspornika to jest taki
żółty uchwyt to nie jest przypadek on to musi być dlatego że nie wspornik jest blisko silnika na dobrą sprawę
wszystkie wsporniki są blisko silnika ale nie wiem dlaczego akurat w ten rozgrzewa się do czerwoności i po żałowałem tego nie
teraz grzecznie zarzuty uchwyt i teraz dopiero możemy
tylko Prowadź przejdźmy do silników mamy do wyboru tylko 3 jednostki ale wszystkie mocne albo 107 benzyna
24 pojemność 4 cylindry albo mocniejsza V6 36 pojemność 280
koni mechanicznych dla oszczędnych przewidziano w Diesla tylko jednego ale też mocnego 170 litrowego Multi Jet A zapomniałem
jeszcze powiedzieć o prędkości maksymalnej 206 na godzinę natomiast pojemność baku tradycyjnie przez Fiata podawana jest z
dokładnością do dziesiątej części litra 77 i 6 a więc nawet w takim żarłoczny z
silnikiem V6 pod maską będziemy w stanie przyjechać spokojnie około 800 km w trasie zanim zmierzymy ilość
miejsca wewnątrz na fotele Fiat Freemont oferuje fotele tak zwane pełnowymiarowe cokolwiek to
oznacza Prawdopodobnie chodzi o ich takich totalnie kanapowy komfortowy styl są rzeczy i myślę że
tutaj każdy się zmieści nie również również jeśli ktoś naprawdę potrzebuję dużo miejsce więc choćby
ja proszę bardzo siadam jest naprawdę wygodne komfortowe mimo że są takie miękkie i obszerne
czuć delikatne podparcie boczne zupełnie niepotrzebne w tym samochodzie ale jednak jest ci chodzi o regulację regulujemy
góra dół elektrycznie również możemy regulować tutaj przód-tył Natomiast jeśli
chodzi o konta pochylenia oparcia to już regulujemy to ręcznie to mamy elektryczną regulacja
odcinka lędźwiowego zauważmy w dwóch płaszczyznach w dwóch płaszczyznach regulujemy również kierownicę
proszę bardzo Tak to działa i raz głową miejsca nad jest całkiem sporo mimo że to mamy w pokaźnej
grubości popatrz ile miejsca zabrała niestety zabrał okno
dachowe ale jednak nad głową w miejsce na palce ale jednego mam więc nie jest źle natomiast
ten kanapowy taki super komfortowy styl przednich foteli ma swoją wadę i widać
się dopiero z tyłu pochwalmy Fiata za to że szyba schowała się w całości do drzwi natomiast nie można niestety
ominąć takiego
skrzypienia tych drzwi nie robię to dobrego wrażenia na poczet kiedy je otwieramy natomiast dobre wrażenie jest to że otwierają
się praktycznie pod kątem prostym jak możemy to naprawdę wskakiwać do środka ale niestety wskakiwać mi nie ma za bardzo gdzie dlatego
że te super wygodna kanapa zajmują tutaj na długość na grubość w zasadzie tak wiele miejsca że
ja nie może mamy to 5 minut metrowy prawie Samochód sam za sobą niestety nie mogę zająć miejsca A co to
za chwilę fajna początek Popatrzcie jakie praktyczne rozwiązanie jest dla mniejszych pasażerów mały to fotelik dla dziecka takie rozwiązanie
Widzieliśmy kiedyś u Volvo również Volvo to się nie chciało za pierwszym razem zamknąć to też na chwilę chciała a teraz uwagę pokazuje
nad głową jest miejsca tak w sam raz no powiedzmy że jak tak musi prostować tak na siłę to powiem że nie
ale tak normalnie się jest OK natomiast na kolana Proszę spojrzeć ja się zmieściłem ale kolana już niestety
są to w tej w tej twardej skorupie hotel a przede mną więc niestety powiedzieć
że test możemy na upartego zaliczyć ale to nie jest komfortowe zawieszenie zdecydowanie ja
bym to z tyłu nie chciał sam to było draftem jechać No to za to jest jest parę wiązanie takich
typowo praktycznych Mamy mnóstwo schowków w tym samochodzie schowek na przykład Zacznijmy od drzwi schowek raz schowek 2 schowek
czy mamy to schowek za fotelem jak mamy to kolejny nie schowek pod nogami Proszę
spojrzeć całkiem pojemny taki człowiek ma Oczywiście w pasażer po prawej również pasażer z
przodu Niestety z prawej strony jest pasażer siedząc nie ma już kieszeni za fotelem i nie wiadomo z jakiego powodu Natomiast jeśli
chodzi o etui centralny jest nie jest jakiś wielki i myślę że tak dużo na
mnie zabierze miejsca No ale trzeba zaznaczyć że jednak że jednak Podłoga nie jest płaska ciekawostką są takie
których nie widziałem jeszcze chyba w żadnym samochodzie nie wiem co to możemy powiesić bardzo krótki płaszczyk dla krasnoludka
może to nie wiem ciekawostka jest również na podsufitce ponieważ ma podświetlenie Proszę
bardzo na wcisk Co można sobie zgasić Ale najwięcej uwagi abym poświęcił Po pierwsze temu spojrzeć w mamy to ekran
multimedialny i możemy tam z przodu to włączyć żeby wyłączyć my mamy to dwa zestawy słuchawek i
to wszystko pozwala nam w pewien sposób umilić osobą siedzący z tyłu dłuższą
pod mamy to również pokrętła do sterowania nagrywanie które co ciekawe jak w autobusie są poprowadzone
w podsufitce a więc mamy to ciekawe rozwiązanie bo on nawet jest bezpośrednio na głowę na twarz może
to być w jakiś ekstremalnie upalnych warunkach dosyć praktycznym rozwiązaniem ma
metrów gdy w suficie 12 voltów ale muszę powiedzieć że jeszcze z żadnym 12
woltów tak długo nie walczyłem żeby było otworzyć bo otwarcie jest od góry tam gdzie nie wchodzi mi niestety palec i naprawdę podważenie
tego jak taka jak ty chyba rady się starałem wzajemnie Widzicie na 3:00 rano pierwszym razem próbowałem go otwierać siedzą
z przodu bo chciałem tutaj włożyć akurat zasilanie wideorejestratora więc właśnie
sobie takie szukanie otwarcie A co cię bardzo mocno trzyma i otwiera się za którymś razem dobra
szukamy dalej ciekawostek kolejne ciekawostkę to jest Zobaczcie podłokietnik mięciutki Wielki
i ciekawostka jest taka że miejsca to na kubeczki znalazły się nie w podłokietniku tak jak zwykle bywa
tylko w zagłówku rozwiązań ani lepsze ani gorsze po prostu Ciekawe że tak to zostało zrobione natomiast nie
ma tutaj możliwości a otwarcia dlaczego tak żeby przewozić na przykład narty przejmiesz do bagażnika ale uwaga
jego otwarcie wymaga znowu znalezienie odpowiedniego miejsca do na uchwyt bo Zwróć uwagę że uchwyt nie znajduje się
to w aucie pojazdu pod logotypem Świata kto znajduje się jakoś tam odległość w prawo trzeba pokonać dopiero
łapiemy uchwyt Proszę bardzo otwieramy ale jeszcze nie będziemy badać bagażnika szukać haczyków i wyjść 12
voltów tylko zamiast tego rozłożymy trzeci rząd producent daje nam taką możliwość Proszę bardzo siedzenie
jak widać są też obszerne jak wszystko w tym samochodzie i spróbujemy zająć miejsce z tyłu w trzecim rzędzie w
hotelu jest taki uchwyt na górze po jego pociągnięciu po tym praktycznie sam się składa odjeżdża
wszystko jest naprawdę bajecznie proste No i chyba czas próbować zająć miejsce Może
akurat wystartowałem
od mojej strony ale i tak się zmieściłem natomiast pytanie
jest co będzie dalej bo ja teraz muszę miejsce sam ze sobą to już raczej się naprawdę nie zmieszczę ale
gdyby osoba przede mną to
co chciała dać mi tyle miejsca akurat sam ze sobą a Ten Typ Mes Tylko proszę o proszę bardzo gdy zrobimy się przesunie do
przodu ten ten z drugiego rzędu siedzeń to ja tutaj siedzę można powiedzieć że całkiem wygodnie nie wiem czy nawet nie wygodniej
niż w drugim rzędzie dlatego że nad głową miejsca mam porównywalnie
natomiast takie charakterystyczne siedzenie prawie na podłodze w sprawie że jakoś
to bardziej komfortowo wygląda do tego zamiast twardy skorupy mam to jednak miękką wykładziną może
nie jakąś super miękką ale jednak wygląda to wygląda To bardziej przyjemniej niż na twarda skorupa jeśli chodzi
o jakieś się schowki No bo w sumie jak już to ktoś jakieś się przyda po lewej stronie znajdziemy miejsce
na odłożenie kółeczka z kawą Gdzie jest również wentylacja Proszę bardzo naprawdę fajnie bo myślałem że też osoby
siedzą mogą mieć tutaj wentylację jak również kolejny źródła światła dla osób siedzących z tyłu
Także myślę że się w trzecim rzędzie siedzeń nie będziemy czuć się jakikolwiek przejdźmy do nas jeszcze
raz do bagażnika ale tym razem Spójrzmy na jego pojemność pojemność jest dosyć tajemnicza Dlaczego Dlatego że
producent podaje dwie wartości albo możliwą albo największą ta
najmniejsza to zaledwie 145 l covid mnie dosyć śmiesznie jak tatarak wielkie nadwozie albo niego to z tego że po
rozłożeniu foteli w trzecim pozyskujemy oczywiście dosyć niewielką pojemność bagażnika No bo tylko tyle
nam zostaje mamy też takie schowek pod podłogą nie wiem czy producent wyliczył 145 l g pojemność tego schowka dobrą
sprawę nie jest ważne prostu widzimy że mamy tyle plus nad schowkiem tyle nie mamy to jeszcze na
przykład wyjście 12 voltów takich praktycznych rzeczy mały też już ostatnio testowanego
Jeepa SRT latareczka proszę bardzo
możemy w nocy skorzystać i się poratować mamy też różnego rodzaju zaczepy do
zamontowania siatki jak widać nie no i w zasadzie i w zasadzie natomiast składanie
foteli jest dosyć proste wystarczy wystarczy to pociągnąć na taką pętelkę i złożyć fotel teraz składamy i
drugi Patrzcie zagłówek sam za chwilę proszę bardzo jej składać na końcu zyskujemy 1461
l które nie zostały tutaj wyznaczonej przez producenta Jak widać całkiem
praktyczną płaską podłogę Słuchajcie nie jeździłem do centralnej i nie wiem jak się tym samochodem jeździł o wcześniej
i jak był wykończony Natomiast wiem na pewno że pod zakupił Chryslera wraz z nimi dobrze a
Więc idąc do czarnej m został ten samochód przerobiony jest zanim Naklejono to logotyp Fiata tak aby
wygląd wewnętrzny był traw włosy
to były prawda więc mamy inne zegary inną kierownicy inny system tutaj był duży ekran dotykowy to wszystko się pozmieniało
Moim zdaniem na korzyść oglądając zdjęcie do dużej natomiast do nie miałem okazji niestety pomacać
a to akurat mam okazję i szczerze powiedziawszy jestem mocno rozczarowany dlatego że materiały
same
wykończeniowe takich Popatrzcie samiec wszystko jest zrobione z miękkiego tworzywa to na daszku nad zegarami wszystko
jest miękkie będziemy dalej na drzwiach mamy też miękkie tworzywa
z tyłu mam miękkie tworzywo sprawdzałem więc z tyłu również nie postąpiono to
mi tytuł schodzi jeszcze niżej ale sposób z pasowania tego poskładania tego pozostawia wiele do życzenia to patrzcie że
jak nawet na to miękkie tworzywo to ona przez
czy niżej
to mamy taką ładną okej
plastikową ale listwę taką która wprowadza to pewną pewną zamieszanie kreatywne 13 jedziemy
dalej mamy to na przykład ten ten tunel centralny trzeszczy To podłokietnik podłokietnik to jest dlatego
że on jest miękki komfortowy i fajny ale każdy ruch tak naciśnięcie pod każdym
kątem powoduje taki pani na
niego otwierającego na 16 kart przejdziemy już do części takiej praktycznej mnóstwo schowków jeszcze drugie
wyjście 12 woltów to jest wejście USB A jakieś takie placki mamy bardzo to duże Show naprawdę powiem
nie mamy tutaj schowek pod siedzeniem pasażera na gazetę na jakieś ciężkie mam miejsca na umieszczenie kawy
mamy tutaj ogromny schowek jest przodu kolejne wyjście 12 V mamy tutaj na w podsufitce bardzo
przydatne takie rozwiązanie z poglądami dzięki temu co się dzieje na tylnej kanapie ale też mamy tutaj może przechowywanie
okularów w drzwiach mamy całkiem spore schowki które można tam umieścić zarówno w butelkę
jak jest formą jest drobiazgów naprawdę jeśli chodzi o przechowywanie ten jest mistrzem ale jak mówię wracając
do jakości jeszcze możemy tutaj podejść do drzwi mamy po lewej stronie również miękki podłokietnik jest wszystko naprawdę w porządku ale
znowu szarpać za uchwyt drzwi proszę mnóstwo
a niego po
składanego jakieś
Niedbały sposób plastiku
i teraz nie wiem czy to jest efekt tego że że Włosi nie dopatrzyli czegoś
przy składaniu czy już takie był czy dopiero się po przekładaniu to wszystko inaczej ale
gdzieś na etapie montażu coś zostało niedopasowane nie wiem ale ja za tym samochodem to naprawdę nie jest jakieś super przyjemnie doświadczenie
właśnie pod kątem takiego obcowanie wszechobecnym trzaskiem z Krzychem i wszystkim
tym co kojarzymy z samochodami który na pewno nie kosztują 130000 zł a więc pod kątem plastik całych
plastików samych tworzyw jest okej natomiast poskładanie tego tak żeby to nie trzeszczały i było solidne No jest to w tym samochodzie niestety spory
problem A już było kiedyś takie auto które ruszania
płynnego wymagało naprawdę wielkiej uwagi i to jest bardzo podobny przykład kiedy delikatnie
naciskamy bardzo
delikatnie da się ruszyć z to jak coś to zrobimy to mniej uważnie wtedy tak Nazwijmy to normalnie to będzie takie
tak bardzo mocne tak chętnie wyrywa do przodu i na początku strasznie mi to przeszkadzało To byłoby sportowe dopiero
po jakimś czasie nauczyłem się ruszać tym bardzo ostrożnie To jest coś co niestety
trzeba by się do tego po prostu przyzwyczaić natomiast jak sprawdza się zawieszenie zakręta przy
prędkości 25
na godzinę mało
brak abym wyleciał z naszego ronda dodając
lekko gazu na cztery koła a więc zawieszenie jest naprawdę tak
mnie Inko skonfigurowane samochodem
powolutku dostojnie pływamy ale nie jeździmy zbyt
ostro dlatego że to po prostu i nie wyjdzie to przede mną mam jeszcze jeden zakręt robimy
a teraz poszło lepiej bo miałem więcej miejsca aczkolwiek no widzieliście auto się dosyć mocno przechylił o miękkie
zawieszenie komfortowe zawieszenie przede mną garb uwaga
przeszło dosyć miękko aczkolwiek zawieszenie pracuje dość głośno tak czy inaczej pokonywanie
nierówności Garbów
Majka pokonywanie zakrętów mogą
być te lepiej i jeszcze może słowo odnośnie skrzynie biegów ma
nie ma trybu sportowego natomiast ma tryb manualny może być ale szczerze powiedziawszy tempo zmian biegów
jest raczej marne i to chyba ponownie samochód zachęca nas do tego abyśmy wszelkie
sportowe myśli i po prostu płynęli do przodu V6 które gwarantuje świetne osiągi przyspieszenie w każdych warunkach Nie
bardzo miękkie zawieszenie które sprawia że pójdziemy po drodze niezależnie od tego czy będzie to droga równa Jak teraz wiesz właśnie niezbyt równa jak już teraz i tak czuję doskonale układ kierowniczy który rozleniwia dlatego że jego wspomaganie wydaje się nie maleć nawet przy 130 AVF na dobrą sprawę jest oczywiście wada bo powinien być progresywny ale zespół który będzie relaksu i nic lepszego jedziemy nie musimy przykładać do żadnego przyjeździe tym samochodem żadnego wysiłku wszystko dzieje się prawie sama za dotknięciem i minimalnym przełożeniem minimalnej siły Dobra to cały ten relaks i to takie amerykańskie podejście do konstruowania samochodów
konkretnie tego samochodu który został To prawda przemalowany na włoskie kolory ale
mimo wszystko pozostaje
co do twojego pomysłu na jazdę Amerykaninem ma oczywiście też swoje wady to co się sprawdza w Ameryce czyli przejazd bójka w sąsiednim stanie jest dni jedna długa prosta nic nie muszę robić to jest świetna rzecz w Stanach natomiast niestety w Europie mamy zakręty jestem
i tam jest tak że ten wspaniały relaksujący układ kierowniczy nie daje zbyt wiele informacji o tym co się dzieje z przednimi kołami natomiast zawieszenia do miękkość i komfort nijak się mają do mocy która drzemie pod maską dlatego że tak długo jak jedziemy na wprost wszystko jest w porządku Natomiast jeśli wkręca jeszcze robić jakiekolwiek mocniejsze manewry widać 50 na godzinę skończył
się prawie natychmiastową reakcją ESP i natychmiastowym piskiem kół tak
więc widzimy że miękkość zawieszenia na zakrętach niestety nie służy nam jeśli chodzi o pewność prowadzenia pojazdu także jest
to samochód niewątpliwie dobry na długie trasy mi natomiast na krętej ale
też na miasto nie
jest to do końca idealny samochód bo w mieście dosyć ciężko go zaparkować jest to bardzo duże długie auto natomiast
na kręte będziemy cały czas walczyć
z przychylając się nadwoziach oczywiście nie możemy zapominać o tym że samochód ma napęd
na cztery koła Co sprawia że jesteśmy w stanie tym samochodem jeździ po asfalcie bez obaw i radzi sobie również z lekiem terenem Pod warunkiem oczywiście że kupując ten samochód będziecie mieli dość okazji aby te ceche samochodu Jaki dać napęd na cztery koła przydaje się za każdym razem kiedy Zjeżdżamy z utwardzonej drogi A teraz sprawdzimy czy Fiat Freemont z
napędem na cztery koła poradzić sobie z naszą górką atakują Maksymalnie od wzniesienie jest najtrudniejsze i zobaczymy
jak poradzić sobie napęd na cztery koła w Fiacie Freemont staram się podjechać bardzo powoli bez rozpędzania
się tak aby pokonać go tylko siłę napędu na cztery koła Za
pierwszym razem mieliśmy problem z podjazdem samochód ma na tym na cztery koła ja słyszę że te opony z tyłu również pracują ale
jest jakiś problem spróbujmy jeszcze raz możesz delikatnym rozp.mz zaatakować tą samą
No
i teraz się udało aczkolwiek
Po pierwsze było to z delikatnym rozpędu m a po drugie jak siedzieliśmy przednia oś było
już po drugiej stronie taty No jeszcze nie przyjechała przez szczyt samochód wciąż miał jakiś problem to chyba w dowodzie jeszcze bardziej że
ten samochód nie aspiruje do miana takiego prawdziwego crossover A już tym bardziej terenówki a jest jedynie uterenowione
kombi Teraz zwrotności producent deklaruje i 11 i 6 m to zawracanie nie dziwię to bo mamy
tuś rozstaw osi na poziomie około 2 m 89 cm więc całkiem sporo czy
11 i 6 to odpowiada około 11 który się nieraz kończymy prawie na prawym pasie tym
razem stoimy w większej części zdecydowanie na parkingu przeciwnej stronie Kto jest kolejny dowód na to że samochód ten w mieście
będzie dość kłopotliwy parastas niedoczynności WBK jest bardzo mięsisty gruby mógł być odrobinę cięższy
ma również wielkie lusterko które oczywiście ułatwia cofanie natomiast no zajmuje sporo miejsca to
nie jest krytyczny górna krawędź przedniej szyby w bardzo wysoko z kolei lusterko mogą być odrobinę w jak
widać delikatnie mi zasłania to na 1:00 że z tej perspektywy słupek a po prawej stronie jest już naprawdę taki dość
monumentalny i zabiera sporo gości idziemy dalej między słupkami c i d
mamy sporej wielkości okno natomiast ona jest zasłonięte przez jeszcze większy zagłówek w drugim rzędzie z
tyłu natomiast rozłożyłem pokazać że jeśli trzeci rząd siedzeń jest rozłożony to do
tyłu widoczność jest jeszcze bardziej ograniczone tylna szyba jest Co prawda dostać pionowo ustawiony jest tak daleko raczej
nie łatwo jest odnaleźć cię zrozumieć gdzie ten samochód się kończy i jeszcze spróbujemy zaparkować Proszę bardzo po
włączeniu biegu wstecznego mamy to linia która pokazuje gabaryty samochodu Kiedy Kręcimy kierownicą te gabaryty absolutnie się nie ruszają a
kiedy zaczynamy cofać do auta za nami No widać wszystko i
mamy też informacje z czujników to mamy tylko obraz natomiast czujniki są wyświetlane niewskazanie czujników są wyświetlane to
między zegarami na
komputerze pokładowym więc są ułatwienia parkowania aczkolwiek no z uwagi na takie Anime gabaryty trzeba będzie
z nich dosyć często korzystać testowy Fiat Freemont jest wyposażony Alpine sound system który gra
Moim zdaniem całkiem nieźle naprawdę
słychać to wszystko co trzeba
mamy to możliwości oczywiście prawo lewo przód tył przestawiania tutaj Fade in Balance tak dalej mam
ekolider który jest ładny narysowany możemy go ustawić w nas słuchać jak to będzie bez żadnych korek jak
to
będę przy was nakręciłem
na maksymalne 100% głośności i gra tak samo 300 na jedną czwartą wstawiając to
akurat jeśli chodzi o dźwięk to zapewniam was będziecie zadowoleni po
zajęciu miejsce będziemy od razu mocno po trzy zegary i przycisk do uruchomienia silnika więc go uruchomimy i
zaraz po jego uruchomieniu mamy tak
pytać się że przekręciłem się
wszystkie wskazówki na chwilę wyglądało to dostałem jak Słyszeliście pięciokrotny opieprzy dzwonek za to że jeszcze nie jestem zajęty przez jeszcze nie włączyłem nawet draw na
na na skrzynię biegów więc chyba jeszcze mi wolna na poprawę świecie bardzo mocno ekran
i praktycznie niewiele bardzo przeciwko wózków jest podświetlonych aby
je włączyć
ich nie wyregulować intensywność podświetlenia wszystkie te zegary należy włączyć światła ale
żeby je włączyć bo ja sobie znaleźć bo w tym trybie nie wiemy niestety nie są podświetlone ale teraz znaleźliśmy
i włączamy to
wtedy są już potwierdzone więc podświetlenie jest ale jego logika jakby jest dosyć się dziwne natomiast to co
już w tym momencie podświetlenie zarówno monitora i jak i zegarów jest już o wiele bardziej przyjemne mamy podświetlane przyciski na kierownicy mamy
podświetlane przyciski na drzwiach
Mamy również tutaj wszystkie standardowe przyciski podświetlone również mamy po poszczególne ustawienia skrzyni biegów jak
również dwa miejsca na na
kubki z napojami nie po prawej stronie mamy podświetlone jak widać nie
sterowanie szybami jak szybą właściwie i jak również zamkiem centralnym na podsufitce nic nie jest podświetlony i to troszkę i brakuje jednego punktu
świetlnego wynajęcie sposobu na włączenie tak
naprawdę fajnego ledowego podświetlenia to ciekawe przycisk do wyłączania jest sam ręczna się skarbie po prostu na to szkiełko i wtedy wyłączamy musimy ją znaleźć
Jak znajdziemy to możemy
ją włączyć i świeci z tyłu natomiast mamy podświetlony to do sterowania
szybami natomiast na podsufitce mamy podświetlone 3 pokrętła do ustawień systemu
multimedialnego który jest dla pasażerów drugiego i trzeciego rzędu siedzeń Smutne jest to że po podniesieniu klapy bagażnika nie widzimy
pod nią kompletnie nic ponieważ nie znalazłem tu ani jednego punktu podświetlające go wnętrze bagażnika
wyciszenia na postoju
40 i 3 No proszę fałsz Ustka pod maską A to taki piękny wynik ceny Fiata Freemont o zaczynają się od 94500
zł wtedy nie dostaniemy napęd na przód podstawową 107 jednostkę benzynową i
automatyczną skrzynię biegów i jak w każdy wersji w remontach 7 miejsc w środku Jeśli chcemy mieć mocniejszy silnik benzynowy to dopłacimy
uwaga 37 zł 131500 zł Tyle kosztuje V6 ona ma 280 koni napęd na
dwie osie i wyższą wersje wyposażenia launch jeśli widzę Jesteśmy zainteresowani benzyną mamy opcje do wyboru jeśli
chcemy kupić diesla mamy więcej możliwości nie może diesel jest jeden 170 konny Multijet wtedy możemy wybrać albo napęd na przód manualną skrzynię
biegów albo na obydwie osie i automat w wersjach wyposażenia Urban tańszej i ląd
ta najtańsza kombinacja będzie kosztował 118500 zł Natomiast najdroższy Fiat Freemont kosztuje 136500
zł Fiat Freemont RS auto które trudno podsumować dlatego nie
jest łatwo umieścić go w odpowiednim segmencie Popatrzcie sami Jeśli porównamy go według długości
nadwozia No to trafiamy gdzieś w okolicach Volkswagena Sharana który daje wiele więcej miejsca Jeśli porównamy przedział cenowy to trafiamy być morzem Outlander A czy
w kaptiv które z kolei są o wiele krótsze od tego samochodu jeśli
pójdziemy w kierunku aut terenowych prześwit
to Freemont jest o wiele lepszy od rany ale jednak gorszy od Outlander więc jest to tak naprawdę takie crossover od segmentów które już są segmentów
prawda więc on łącze zarówno cechy crossoverów takie hak Outlander i vanów które dają przede wszystkim mnóstwo przestrzeni i
Takie rodzinne podejście IP Zaletą tego samochodu że jeśli ktoś Poszukuję właśnie auta które nie jest tak do końca super rodzinny Ale nie jest to też auto takie
super terenowe tylko jakąś taką mieszankę to jako ani
wam ani terenówka tylko raczej uterenowione duże