Trwa ładowanie...
11-10-2005 13:46

Fiat 600 już w salonach

Fiat 600 już w salonach
d1u6y09
d1u6y09

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8584/600-fiat-01.jpeg',550,430) ) |
| --- | Fiat wprowadza właśnie na polski rynek limitowaną serią Seicento, która ma celebrować jubileusz półwiecza modelu 600. Czy pomysł jest jedynie chwytem marketingowym mającym zwiększyć sprzedaż niemłodego już modelu Seicento, czy rzeczywiście Fiat Seicento 600 jest ciekawą propozycją?

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8584/600-fiat-02.jpeg',550,412) ) |
| --- | Model Fiat 600 opracowywany był od 1951 roku, a zadebiutował cztery lata później. Zaprojektowany przez inżyniera Dante Giacosa okazał się być strzałem w dziesiątkę. Był bowiem wyjątkowo tani, jak na rzeczywiste walory, które oferował pomimo małych rozmiarów. Niebagatelny był wówczas fakt, że „sześćsetka” odznaczała się bardzo prostą konstrukcją, dzięki czemu auto mogło być konserwowane i naprawiane dosłownie wszędzie. Ważka to była zaleta w czasach, gdy we Włoszech więcej było zakładów kowalskich, niż serwisów samochodowych.

d1u6y09

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8584/600-fiat-seicento-02.jpeg',550,385) ) |
| --- | Wprowadzana właśnie do sprzedaży limitowana seria Seicento „Fiat 600” różni się technicznie od seryjnych egzemplarzy tego modelu. Nabywcy otrzymają to same, ale nie takie same auto. Producent zadbał bowiem o stylizację, która ma znacznie uatrakcyjnić Seicento. Po obu stronach montowanego z przodu loga umieszczono poziome chromowane paski – tak jak w autach sprzed półwiecza. Na pokrywie bagażnika umieszczono zaś napis „600”. Seria jubileuszowa wyróżnia się zderzakami, lusterkami zewnętrznymi, listwami bocznymi i kołpakami w kolorze kości słoniowej. Dwa pasy w tym samym kolorze biegną przez całą, niepokaźną zresztą, długość auta. Ta sama kolorystyka panuje we wnętrzu, gdzie znajdziemy dwubarwną tapicerkę oraz utrzymane w tej samej tonacji elementy deski rozdzielczej i wlotów powietrza. Seryjnie montowane są elektryczne podnośniki szyb i instalacja radiowa z dwoma głośnikami.

| [

]( javascript:otworz('http://i.wp.pl/a/f/jpeg/8584/600-fiat-seicento-04.jpeg',550,385) ) |
| --- | Na koniec najważniejsze, czyli ceny. Najtańsza wersja Fiat 600 Fresh kosztuje 22700 zł. Za wersję Actual zapłacić trzeba 25600 zł, zaś za najdroższą oznaczoną jako „600 50th” aż 27400 zł.

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj