Trwa ładowanie...
Ferrari
18-03-2009 14:45

Ferrari zaprzecza doniesieniom polskiej prasy

Ferrari zaprzecza doniesieniom polskiej prasy
d1u6y09
d1u6y09
fot. Rafał Żaglewski
Źródło: fot. Rafał Żaglewski

W krótkim komunikacie datowanym na 23 listopada, przedstawiciele firmy Ferrari zdementowali doniesienia polskiej prasy, jakoby włoska marka nosiła się z zamiarem otworzenia salonu dealerskiego w Warszawie.

Włosi podkreślają fakt, że w krótkiej perspektywie czasu Ferrari nie ma planów dotyczących rynku polskiego.

Marka Ferrari posiada własną sieć dystrybucji aut, która nie jest powiązana z odpowiednimi strukturami sieci Fiata. Co więcej, chociaż Ferrari wchodzi w skład Fiat Group, to jednak nie należy do Fiat Group Automobiles.

d1u6y09

Według najnowszych danych dotyczących rynku europejskiego, w ciągu ośmiu miesięcy bieżącego roku klienci na Starym Kontynencie kupili łącznie 2 246 nowych samochodów marki Ferrari (2006: 2 086), z czego w samym tylko sierpniu 159 (2006: 192).

Na co liczyliśmy jeszcze kilka dni temu? Prasa donosiła - _ "To będzie gratka dla miłośników drogich aut. Za kilka tygodni w Warszawie ma ruszyć oficjalna sprzedaż Ferrari - twierdzi "Puls Biznesu". Tylko kogo będzie stać na kupno takiego cacka. Dość powiedzieć, że Ferrari 250 GTO sprzedano w maju za... 14 mln euro i był to najdrożej sprzedany samochód na świecie. Natomiast model 599 GTB Fiorano RWD 2-Dr Coupe V12 kosztuje w tym roku "zaledwie" 264 tys. dolarów. Ferrari, legendarna marka włoskich samochodów sportowych już od 60 lat budzi westchnienia miłośników motoryzacji. W Polsce - jak dotąd - zarejestrowano tych samochodów tylko 19. Sprzedaż luksusowych aut w naszym kraju wzrosła w tym roku o 18%. Z informacji "Pulsu Biznesu" wynika, że sprzedażą Ferrari w Polsce ma się zająć prywatny przedsiębiorca." _

d1u6y09
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1u6y09
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj