W krótkim komunikacie datowanym na 23 listopada, przedstawiciele firmy Ferrari zdementowali doniesienia polskiej prasy, jakoby włoska marka nosiła się z zamiarem otworzenia salonu dealerskiego w Warszawie.
Włosi podkreślają fakt, że w krótkiej perspektywie czasu Ferrari nie ma planów dotyczących rynku polskiego.
Marka Ferrari posiada własną sieć dystrybucji aut, która nie jest powiązana z odpowiednimi strukturami sieci Fiata. Co więcej, chociaż Ferrari wchodzi w skład Fiat Group, to jednak nie należy do Fiat Group Automobiles.
Według najnowszych danych dotyczących rynku europejskiego, w ciągu ośmiu miesięcy bieżącego roku klienci na Starym Kontynencie kupili łącznie 2 246 nowych samochodów marki Ferrari (2006: 2 086), z czego w samym tylko sierpniu 159 (2006: 192).
Na co liczyliśmy jeszcze kilka dni temu? Prasa donosiła - _ "To będzie gratka dla miłośników drogich aut. Za kilka tygodni w Warszawie ma ruszyć oficjalna sprzedaż Ferrari - twierdzi "Puls Biznesu". Tylko kogo będzie stać na kupno takiego cacka. Dość powiedzieć, że Ferrari 250 GTO sprzedano w maju za... 14 mln euro i był to najdrożej sprzedany samochód na świecie. Natomiast model 599 GTB Fiorano RWD 2-Dr Coupe V12 kosztuje w tym roku "zaledwie" 264 tys. dolarów. Ferrari, legendarna marka włoskich samochodów sportowych już od 60 lat budzi westchnienia miłośników motoryzacji. W Polsce - jak dotąd - zarejestrowano tych samochodów tylko 19. Sprzedaż luksusowych aut w naszym kraju wzrosła w tym roku o 18%. Z informacji "Pulsu Biznesu" wynika, że sprzedażą Ferrari w Polsce ma się zająć prywatny przedsiębiorca." _
Źródła: IBRM Samar, Ferrari