Trwa ładowanie...
10 października 2005, 14:28

Europejska sprzedaż Mazdy wzrosła w 2003 roku o 30%

Europejska sprzedaż Mazdy wzrosła w 2003 roku o 30%
d4hwn3c
d4hwn3c

Mazda była najszybciej rozwijającą się japońską marką na europejskim rynku w 2003 roku. Jej roczny wzrost sprzedaży wyniósł aż 30%.
W 2003 roku Mazda sprzedała w Europie 206 tys samochodów, zaś w 2002 roku 158 tys samochodów. Mazda ma teraz 1,5% udział w europejskim rynku samochodów. Odnotowany wzrost sprzedaży Mazda zawdzięcza udanemu debiutowi modelu Mazda 6. Analitycy przewidują, że pozycja rynkowa Mazdy może nadal wzrastać w związku z wprowadzeniem na rynek nowych modeli Mazda 2 i Mazda 3.

d4hwn3c
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d4hwn3c
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj