Trwa ładowanie...
14-04-2016 16:57

Dwie gwiazdy razem w filmie: Fiat 500X i Zoolander

Dwie gwiazdy razem w filmie: Fiat 500X i ZoolanderŹródło: Fiat
d40afpy
d40afpy

Uznany model Derek Zoolander, powraca do kin w filmie „Zoolander2" za kierownicą Fiata 500X, auta, które najlepiej reprezentuje włoski styl. 30 stycznia br., na premierze filmu w Rzymie, FCA wystąpiła w roli Głównego Partnera tego przedsięwzięcia, a Fiat 500X zaprezentował się na „czerwonym dywanie" w specjalnej trójwarstwowej żółtej tonacji lakieru. Nowy spot reklamowy „Selfie" z Derkiem Zoolanderem i Fiatem 500X w roli głównej, przypieczętował współpracę pomiędzy Fiatem a wytwórnią filmową Paramount.

Kultowy Fiat 500 został „zaangażowany" do nowego filmu „Zoolander2" o Derku Zoolanderze. To niezwykle wyczekiwany sequel, który wkrótce wejdzie na ekrany kin na całym świecie.
Włoska premiera filmu odbyła się 30 stycznia b.r. w kinie Moderno w Rzymie.
W uroczystości uczestniczył FCA, jako Główny Partner, a na „czerwonym dywanie" zaprezentował się Fiat 500X w specjalnej kolorystyce nadwozia w trójwarstwowej, żółtej tonacji lakieru.

W filmie wyprodukowanym przez Paramount i w większości nakręconym w Rzymie, po raz pierwszy występują razem: Fiat 500X i jedna z najsławniejszych postaci kinowych świata mody. Całość opatrzona jest ironiczną narracją, zaskakującą i wychodzącą poza wszelkie schematy, idealnie łączącą się z niekonwencjonalnym charakterem Fiata 500X - samochodu sprzedawanego w ponad 100 krajach świata i będącego symbolem włoskiego wzornictwa.
Przypieczętowaniem współpracy pomiędzy FCA i Paramount jest nowy spot reklamowy w reżyserii Jeffa Manna, zatytułowany „Selfie", którego pierwsza projekcja miała miejsce podczas ceremonii Złotych Globów.
Filmik ukazuje Derka Zoolandera, który bawi się w dość wyjątkowy sposób, traktując fotoradar jak aparat fotograficzny. Fotoradar rejestruje Derka Zoolandera za kierownicą jego żółtego Fiata 500X. Supermodelowi taka sytuacja kojarzy się z sesją zdjęciową i prowokuje go do popisywania się swoją najsłynniejszą miną, legendarną „Blue Steel". „Przedstawienie" zostaje szybko przerwane przez policję, ku rozpaczy Zoolandera, dla którego, w jego mniemaniu, ta chwilowa zabawa stanowiła szczyt jego kreatywności.

Spot reklamowy „Selfie" zarealizowała agencja Testa and Partners, należąca do grupy Armando Testa z siedzibą w Los Angeles, która tym samym wzbogaciła portfolio swoich ostatnich produkcji dla marek FCA, związanych ze światem rozrywki.

d40afpy
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d40afpy
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj