Dwie gwiazdy razem w filmie: Fiat 500X i Zoolander
Uznany model Derek Zoolander, powraca do kin w filmie „Zoolander2" za kierownicą Fiata 500X, auta, które najlepiej reprezentuje włoski styl. 30 stycznia br., na premierze filmu w Rzymie, FCA wystąpiła w roli Głównego Partnera tego przedsięwzięcia, a Fiat 500X zaprezentował się na „czerwonym dywanie" w specjalnej trójwarstwowej żółtej tonacji lakieru. Nowy spot reklamowy „Selfie" z Derkiem Zoolanderem i Fiatem 500X w roli głównej, przypieczętował współpracę pomiędzy Fiatem a wytwórnią filmową Paramount.
Kultowy Fiat 500 został „zaangażowany" do nowego filmu „Zoolander2" o Derku Zoolanderze. To niezwykle wyczekiwany sequel, który wkrótce wejdzie na ekrany kin na całym świecie.
Włoska premiera filmu odbyła się 30 stycznia b.r. w kinie Moderno w Rzymie.
W uroczystości uczestniczył FCA, jako Główny Partner, a na „czerwonym dywanie" zaprezentował się Fiat 500X w specjalnej kolorystyce nadwozia w trójwarstwowej, żółtej tonacji lakieru.
W filmie wyprodukowanym przez Paramount i w większości nakręconym w Rzymie, po raz pierwszy występują razem: Fiat 500X i jedna z najsławniejszych postaci kinowych świata mody. Całość opatrzona jest ironiczną narracją, zaskakującą i wychodzącą poza wszelkie schematy, idealnie łączącą się z niekonwencjonalnym charakterem Fiata 500X - samochodu sprzedawanego w ponad 100 krajach świata i będącego symbolem włoskiego wzornictwa.
Przypieczętowaniem współpracy pomiędzy FCA i Paramount jest nowy spot reklamowy w reżyserii Jeffa Manna, zatytułowany „Selfie", którego pierwsza projekcja miała miejsce podczas ceremonii Złotych Globów.
Filmik ukazuje Derka Zoolandera, który bawi się w dość wyjątkowy sposób, traktując fotoradar jak aparat fotograficzny. Fotoradar rejestruje Derka Zoolandera za kierownicą jego żółtego Fiata 500X. Supermodelowi taka sytuacja kojarzy się z sesją zdjęciową i prowokuje go do popisywania się swoją najsłynniejszą miną, legendarną „Blue Steel". „Przedstawienie" zostaje szybko przerwane przez policję, ku rozpaczy Zoolandera, dla którego, w jego mniemaniu, ta chwilowa zabawa stanowiła szczyt jego kreatywności.
Spot reklamowy „Selfie" zarealizowała agencja Testa and Partners, należąca do grupy Armando Testa z siedzibą w Los Angeles, która tym samym wzbogaciła portfolio swoich ostatnich produkcji dla marek FCA, związanych ze światem rozrywki.