Duży wzrost sprzedaży Lexusa w Polsce
W całym 2013 r. Lexus sprzedał w Polsce 882 samochody. Jest to wynik o 50 proc. lepszy od osiągniętego w 2012 r.
Największym powodzeniem cieszył się model IS (409 sprzedanych egzemplarzy), którego kolejna generacja weszła na rynek w połowie roku. Warto zaznaczyć, że w całym ubiegłym roku udział IS w segmencie D Premium wyniósł 11,28 proc., zaś od początku sprzedaży nowej generacji udział ten ukształtował się na poziomie 18,15 proc., co dało mu drugie miejsce w swojej kategorii.
Lexus sprzedał 174 modele GS (którego wersja hybrydowa 300h pojawiła się w salonach pod koniec roku), 146 egzemplarzy RX, 120 - CT200h, 30 - LS oraz dwie sztuki ISF. Istotnym faktem jest wzrost udziału w sprzedaży modeli z napędem hybrydowym - z 55 proc. w 2012 r. do 61 proc. w 2013 r.
Ubiegły rok upłynął pod znakiem wielu istotnych dla marki wydarzeń. Najważniejszym z nich była premiera modelu IS (także w wersji hybrydowej). Pojazd otrzymał wiele nagród i pozytywnych ocen, w tym szacunkowo największą wartość rezydualną po okresie 3 lat i 120 000 km przebiegu przyznaną przez Eurotax. Auto jest też liderem wartości energetycznej (emisja CO2 - 99 g/km, moc 223 KM, zużycie paliwa - 4,3 l/100 km) i otrzymało 5 gwiazdek w teście Euro NCAP.
Model GS 450h został z kolei Mistrzem Utrzymania Wartości Rynkowej 2013 (Auto Bild), przyznano mu też nagrodę za najlepsze wnętrze (magazyn Ward`s Auto). Lexus w swoich samochodach wprowadził wiele innowacji, takich jak interaktywną, wysokoprzepustową łączność z Internetem Lexus HotSpot czy układ Climate Concierge, który w kompleksowy sposób nadzoruje klimat w kabinie.
Źródło: Lexus
ll/moto.wp.pl
Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!Duży wybór akumulatorów w niskich cenach na Allegro. Wybierz najkorzystniejszą ofertę!