Duże zainteresowanie nową Toyotą Auris
Po wprowadzeniu na europejski rynek nowej Toyoty Auris sprzedaż modelu wzrosła o 32 proc. Jest to wyczyn tym większy, że na Starym Kontynencie samochody kompaktowe sprzedają się o 12 proc. gorzej.
W pierwszym pełnym miesiącu sprzedaży nowego Aurisa w Europie model odnotował największy wzrost popularności wśród wszystkich "kompaktów" - 32 proc. Następne w zestawieniu są Hyundai i30 i Kia cee`d (po 30 proc.), Seat Leon (8 proc.) oraz Fiat Bravo, Nissan Leaf, Chevrolet Cruze, Honda Civic i Mazda3 - po 7 proc.
Większym powodzeniem niż zakładano cieszy się hybrydowa odmiana Toyoty Auris. W dwa miesiące 2013 r. zebrano liczbę zamówień przekraczające plan półroczny. W styczniu i lutym w Polsce zarejestrowano 818 "konwencjonalnych" Aurisów, co daje udział na poziomie 6,2 proc. Na naszym rynku wersja Hybrid pojawi się w dniach 12-14 marca.
Źródło: Toyota
ll/moto.wp.pl