Druga generacja Movano i Mastera
Gama wersji jest bardzo szeroka - każdy znajdzie coś dla siebie: furgony i wersje kombi, modele do zabudowy ze standardową lub podwójną kabiną, cztery różne długości pojazdu i trzy opcje wysokości dachu. Osią napędzającą może być i przednia i tylna (z którą dostępne są podwójne koła).
Jeśli żadna z wymienionych wersji nie jest odpowiednia, można skorzystać z usług firm zajmujących się konwersjami, by dopasować auta do swoich potrzeb. Całkowitą dopuszczalną masę pojazdu podniesiono do 4,5 ton, a ładunku - do 2,5 tony. Długość przestrzeni ładunkowej dochodzi do 4,4 m, zaś ładowność sięga 17 m sześć. By ułatwić załadunek, pojazdy posiadają niskie progi i przesuwane boczne drzwi.
Na liście wyposażenia mogą znaleźć się m.in. reflektory doświetlające zakręty, wielofunkcyjna podwójna kanapa ze składanym fotelem środkowym tworzącym stolik na laptop i mnóstwo schowków. Bezpieczeństwo zapewnią układy ABS z EBD i ESP.
Nowoczesne, czterocylindrowe silniki Diesla wykorzystujące technologię common rail osiągają 100, 125 i 150 KM. Jednostki spełniają normy Euro 4 lub Euro 5 i spalają niecałe 8 l/100 km przy emisji niewiele wyższej niż 200 g CO2/km.
Źródło:
[
]( http://www.carfocus.pl )