Dodge Grand Caravan: Męski minivan
Niegdyś minivany były reklamowane jako samochody dla kobiet z dziećmi. Jednak w ciągu ostatnich kilku lat SUV-y zdominowały rynek samochodów rodzinnych w USA, oferując nie tylko dużą ilość miejsca, ale również styl i prestiż. W rezultacie sprzedaż minivanów zaczęła spadać.
Szefowie marki twierdzą, iż jest to eksperyment kierowany do mężczyzn, którzy potrzebują minivana, ale kiedyś posiadali samochód sportowy. "Męska wersja" Dodge'a otrzyma czarne wnętrze z czerwonymi przeszyciami, utwardzone zawieszenie i zestaw muzyczny z 9 głośnikami i wzmacniaczem o mocy 506 W.
Rynek minivanów powoli osiąga swój punkt nasycenia. Sprzedaż w USA spadła z poziomu 1,3 mln sztuk w 2000 roku do zaledwie 460 tys. sztuk w 2010 roku.
Źródło: Moto Target