Trwa ładowanie...
wiadomości
30-05-2008 11:42

Dobra sprzedaż Toyoty Aurius

Dobra sprzedaż Toyoty Aurius
d1wuq1e
d1wuq1e

Firma Toyota Deutschland jest zadowolona z wyników sprzedaży modelu Auris na trudnym rynku niemieckim. Również w Polsce kompakt japońskiej marki sprzedaje się bardzo dobrze, zajmując aktualnie trzecie miejsce w swoim segmencie.

Jak wynika z danych firmy Toyota Deutschland, w ciągu pierwszego pełnego roku od momentu premiery handlowej w marcu 2007 liczba rejestracji przypadająca na Aurisa w Niemczech wyniosła łączne 23 271 egzemplarzy. Jest to wynik lepszy od oczekiwań importera, który początkowo szacował, że następca Corolli uzyska wynik na poziomie około 22 tys. sztuk.

W przyszłym roku Toyota Motor zapowiada prawdziwą ofensywę modelową, która ma pomóc marce powstrzymać proces utraty udziały na bardzo konkurencyjnym rynku niemieckim. Będzie to sześć nowych produktów oraz dziewięć zmian modernizacyjnych w porównaniu z aktualną gamą (m.in. dostępność silnika Diesla współpracującego z automatem).

d1wuq1e

Tymczasem w Polsce sprzedano w okresie styczeń-kwiecień 2008 łącznie 3 030 sztuk Toyoty Auris (+140,3%), dzięki czemu model ten prawie podwoił swój udział w segmencie aut klasy niższej średniej (najpopularniejszy segment na polskim rynku nowych pojazdów osobowych) z 4,5% do 8%.

Aktualnie Toyota Auris zajmuje wysokie, trzecie miejsce pod względem wolumenu sprzedaży w klasie niższej średniej oraz siódme miejsce w rankingu najpopularniejszych modeli dla całego rynku.

Sprzedaż Toyoty Auris stanowi obecnie 22,4% łącznego wolumenu przypadającego na nowe auta osobowe marki Toyota, podczas gdy wynik Corolli sedan to 12%.

d1wuq1e
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1wuq1e
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj