Trwa ładowanie...
15 września 2010, 15:32

Dobijają niemiecką konkurencję

Dobijają niemiecką konkurencję
d32ipm5
d32ipm5

Według wstępnych danych rejestracyjnych, Volvo utrzymało od początku roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych marek segmentu premium w Polsce. Firma z optymizmem patrzy na drugie półrocze, licząc na udany debiut modeli takich jak S60 oraz V60.

(fot. Marek Wieliński)
Źródło: (fot. Marek Wieliński)

Według wstępnych danych rejestracyjnych dotyczących nowych samochodów osobowych oraz osobowych z homologacją ciężarową, Volvo utrzymało od początku roku pierwsze miejsce wśród najpopularniejszych marek segmentu premium w Polsce.

Od stycznia do sierpnia liczba rejestracji nowych modeli Volvo przekroczyła już poziom 3 000 egzemplarzy, co jest wynikiem o ponad 13% lepszym niż w analogicznym okresie rok wcześniej. Na kolejnych miejscach listy plasują się najgroźniejsi konkurenci z Niemiec, a więc kolejno Mercedes-Benz, BMW oraz Audi.

d32ipm5

W samym tylko sierpniu najlepszy wynik spośród czterech wymienionych wyżej marek premium uzyskało BMW, natomiast Volvo zajmuje drugą pozycję.

Dodajmy, że na postawie danych sprzedażowych przygotowanych przez IBRM Samar, model Volvo XC60 należy do pierwszej piątki najpopularniejszych samochodów terenowo-rekreacyjnych. Od stycznia do lipca sprzedaż przekroczyła już poziom 1 100 sztuk, co w porównaniu z analogicznym okresem rok wcześniej oznacza wzrost o ponad 64%.

Żaden model z listy Top-5 nie ma tak dużej dynamiki wzrostu sprzedaży w omawianym segmencie jak właśnie Volvo XC60.

Źródło: Samar.pl

d32ipm5
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32ipm5
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj