Defensywni kierowcy
Kilka dni temu ruszył pierwszy w Polsce program na rzecz bezpieczeństwa kierowców samochodów firmowych - defensywnikierowcy.pl – Bezpieczne Auto Firmowe. Organizatorem programu jest miesięcznik „Auto Firmowe” (wydawnictwo IPM) i portal autofirmowe.pl, a sponsorem Grupa Goodyear Polska.
Ideą programu jest zwiększenie bezpieczeństwa ruchu drogowego i świadomości kierowców poprzez promowanie zasad jazdy defensywnej (Defensive Driving) wśród kadry kierowniczej oraz pracowników firm z sektora MSP, użytkujących samochody slużbowe.
„_ Podstawowym założeniem, jakie przyjęliśmy tworząc program, jest pokazanie, że istnieje sposób, aby uchronić siebie przed agresywnymi zachowaniami innych kierowców. Każdy użytkownik samochodu może te zasady poznać i zastosować podczas jazdy _” – mówi Dorota Murzyńska, dyrektor wydawniczy IPM. Dlatego jednym z kluczowych elementów programu jest kurs e-learningu zamieszczony na stronie programu – www.defensywnikierowcy.pl. Dla kierowców, którzy ukończą szkolenie, przygotowano cenne nagrody.
Kampania informacyjna i promocja programu defensywnikierowcy.pl – Bezpieczne Auto Firmowe rusza 29 maja br. Na wielu serwisach internetowych pojawi się film, który pokaże kierowcę defensywnego i agresywnego. Internauci będą mogli wcielić się w każdego z nich i poznać konsekwencje obu stylów jazdy. To pierwszy z filmów, który zostanie wykorzystany w marketingu wirusowym programu. Organizator planuje następna edycję filmu już w lipcu.
Defensywni kierowcy
W kampanii społecznej w nietypowy i innowacyjny sposób wykorzystano grafikę komputerową 3D opartą na technice cel-shading oraz tradycyjnej animacji i rysunku klasycznym. Więcej na: defensywnikierowcy.pl