Dębica najsilniejszą polską marką opon
Dębica jest piątą najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14. pozycję wśród najmocniejszych marek produktów niespożywczych w naszym kraju - wynika z rankingu przygotowanego przez "Rzeczpospolitą".
W X Rankingu Polskich Marek Dębica zajęła 18 lokatę pod względem świadomości marki (awans o 4 pozycje względem zeszłorocznego zestawienia). Producentowi udało się też uplasować na 14 miejscu pod względem wskaźnika referencji, który określa odsetek gotowości użytkowników do polecenia jej innym. Dębica zajęła pierwsze miejsce wśród producentów opon.
Zestawienie "Rzeczpospolitej" oceniało 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to niemal 60 mld zł. Wśród nich 199 (w tym Dębica) zyskało na wartości, a 108 straciło. Warto też dodać, że Firma Oponiarska Dębica S.A. znalazła się na 54 miejscu rankingu 100 najszybciej rozwijających się spółek giełdowych magazynu "Forbes".
Innymi wyróżnieniami są nagroda w ogólnopolskim badaniu postaw i preferencji konsumenckich "Dobry Produkt 2012", certyfikat Top Employers czy wysokie lokaty w różnych kategoriach Rankingu "Złotej Setki".
Źródło: Dębica
ll/moto.wp.pl