Z rankingu najcenniejszych polskich marek sporządzonego przez redakcję "Rzeczpospolitej" wynika, że Dębica jest 13 najczęściej wybieraną marką w Polsce i zajmuje 14 miejsce wśród produktów niespożywczych.
W ogólnej klasyfikacji Dębica awansowała o 19 "oczek" względem 2011 r. uzyskując 107 lokatę. Oznacza to wzrost wartości marki o 24 proc. Udało się jej również zająć 22 pozycję pod względem świadomości marki oraz 8 miejsce pod względem wskaźnika referencji który określa odsetek gotowości użytkowników produktu do polecenia jej innym.
W zestawieniu "Rzeczpospolitej" ocenie poddano 330 najcenniejszych polskich marek, których łączna wartość to ponad 57 mld zł. W rankingu 194 marek (w tym Dębica) zyskało na wartości, zaś 115 z nich straciło.
To nie pierwsze wyróżnienie dla tego producenta. Udało się mu zająć 3 pozycję wśród przedsiębiorstw z branży motoryzacyjnej w "Rankingu 100 Najcenniejszych Firm Newsweeka", zdobyć wyróżnienie w zestawieniu "Filarów Polskiej Gospodarki" Pulsu Biznesu oraz znaleźć w gronie 30 największych eksporterów.
Źródło: Dębica
ll/moto.wp.pl