Dacia odniosła w Polsce sukces?
Od czasy rynkowej premiery w Polsce, to jest w ciągu dwóch miesięcy, sprzedano 600 egzemplarzy Dacii Logan. W marcu Dacia stanowiła 1,4% polskiego rynku nowych samochodów.
Nie przesądzając, na ile prezentowane dane rzeczywiście świadczą o sukcesie Dacii, ze zdumieniem zauważyć trzeba nadzwyczajną popularność lepiej wyposażonych wersji pośród wszystkich sprzedawanych samochodów tej marki. Logan Laureate (najbogatsza wersja wyposażenia) stanowił ponad 50% wszystkich sprzedanych egzemplarzy tego modelu.
Popyt na Dacię umiejętnie podsyca importer poprzez propagowanie niskich cen pierwszych przeglądów okresowych. Nie wiadomo jednak, czy podobnie niskie ceny obowiązywać będą w odniesieniu do dalszych napraw – wszak dokonywać je będą autoryzowane serwisy Renault, które wcale nie słyną z powściągliwości przy wycenie kosztów napraw.