Czy Insignia oznacza koniec Vectry?
Nowy samochód klasy średniej Opla to obietnica radykalnego skoku naprzód. Jego rodzina, która zadebiutuje podczas międzynarodowego salonu samochodowego w Londynie w lipcu 2008 roku, wyznacza nowe standardy technologii i designu dla marki Opel i innych. Rozpoczynając działania, Opel ogłosił dziś nazwę nowego modelu: Insignia. Nowa Insignia będzie produkowana w zakładach Opla w Rüsselsheim, jednej z najnowocześniejszych fabryk na świecie.
„_ Dynamiczne osiągi to jedna z podstawowych cech marki Opel. W nowej Insignia widać to w zaawansowanej technologii napędu, bezpieczeństwie aktywnym i interfejsie kierowca-samochód. Poziom komfortu i przyjaznego dla środowiska charakteru modelu Insignia nie ma sobie równych nawet wśród znacznie droższych konkurentów _" - mówi Alain Visser, Dyrektor ds. Marketingu w General Motors Europe. Dzięki modelowi Insignia Opel kontynuuje swoją strategię udostępniania klientom nowoczesnych technologii za przystępną cenę.
Jeśli chodzi o design nowego samochodu, Visser podpowiada: „_ Wystarczy jedno uważne spojrzenie na nasz przełomowy model koncepcyjny GTC, aby domyślić się, jak fascynujący będzie nowy język stylistyki Opla _".
Dziedzictwo modeli średniej klasy Opla sięga korzeniami do lat siedemdziesiątych, kiedy na rynku pojawiła się Ascona. Jej trzy generacje znalazły w sumie 4,4 miliona nabywców. W 1988 roku zastąpiła ją Vectra. I ona doczekała się trzech generacji, a modele tej marki do dnia dzisiejszego zakupiło niemal 5,5 miliona klientów.
Światowa premiera nowego Opla klasy średniej będzie miała miejsce w lipcu 2008.