Trwa ładowanie...
23-06-2008 18:14

Coraz lepsza - Honda Accord

Coraz lepsza - Honda Accord
dx6ja5q
dx6ja5q

Nowa Honda Accord to prawdziwe wyzwanie dla samochodów innych marek w segmencie D. Już rozwiązania techniczne w Hondzie Accord najnowszej generacji rzucają na kolana. We flagowym pojeździe japońskiego koncernu zastosowano najbardziej zaawansowane technologie z zakresu bezpieczeństwa czynnego i biernego, takie jak system LKAS i CMBS.

Pierwszy z nich za pomocą kamery wbudowanej w przednią szybę pozwala utrzymać samochód w wybranym pasie ruchu, drugi ogranicza negatywne dla pasażerów skutki kolizji.

dx6ja5q

W wyposażeniu jest również adaptacyjny tempomat ACC, który - jeśli jest taka potrzeba, zmniejsza ustaloną przez kierowcę stałą prędkość do wartości uniemożliwiającej najechanie przez Hondę na poprzedzający ją pojazd. Ponadto rozbudowany system bezpieczeństwa zapewniają przednie i boczne poduszki powietrzne sterowane przez system SRS, który czuwa nad ich stopniowym wypełnieniem.

Nowa Honda Accord zachwyca również gamą nowoczesnych, mocnych, dynamicznych, a zarazem ekonomicznych silników. Na szczególną uwagę zasługuje debiutująca w tym aucie jednostka wysokoprężna i-DTEC o pojemności 2,2 litra i mocy 150 KM. Jest to jeden z pierwszych silników diesla spełniający normy emisji spalin Euro 5.

Dzięki swojej unikatowej konstrukcji jest cichszy i mniej uciążliwy dla środowiska, niż silniki konkurencji. Zamontowany w wersji sedan spala średnio 5,7 litra oleju napędowego na każde przebyte 100 km (w wersji Tourer, czyli kombi - 5,9 l/100 km). To niewiele, zważywszy, że nowa Honda Accord wyposażona w ten silnik osiąga prędkość 100 km/h w czasie 9,7-9,8 sekundy, a prędkość maksymalna tego pojazdu wynosi 212 km/h (w wersji kombi - 207 km/h).

dx6ja5q

Z zewnątrz zmiany w nowej Hondzie Accord nie są już takie rewolucyjne, co akurat stanowi zaletę najnowszego wcielenia tego modelu; dzięki temu auto zachowuje wyjątkowy styl i urok swojej poprzedniczki.

Za to wewnątrz pojazdu postawiono na zdecydowane zwiększenie przyjemności podróżowania. Stylistom udało się połączyć nowoczesność i sportowy duch auta z umiarem i elegancją limuzyny. Słowem, dla każdego coś miłego…

Nowy Accord w zależności od wybranej jednostki napędowej dostępny jest w jednym z trzech wariantów wyposażenia: Comfort, Elegance lub Executive. Cena podstawowego modelu z silnikiem 2.0 i-VTEC w wersji Comfort wynosi 92 900 zł. Najtańszy wariant diesla 2.2 i-DTEC z wyposażeniem Elegance kosztuje 109 500 zł.
midon

wydanie internetowe: www.motobiznes.pl

dx6ja5q
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
dx6ja5q
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj