Zachowuj się!
W samochodzie przeżywamy różne chwile i różne nastroje: gramy w gry (38 razy), godzimy się (48 razy) i odpowiadamy: "Już dojeżdżamy" na pytanie: "Daleko jeszcze?" (286 razy).
A ile razy się wściekamy i pokazujemy wulgarne gesty? Tego w badaniu nie znaleźliśmy.
Raport powstał na podstawie badania opinii, wykonanego przez agencję CSA Research w siedmiu krajach w Europie: w Niemczech, Hiszpanii, Francji, Włoszech, Polsce, Portugalii i Wielkiej Brytanii. Wyniki analizy stały się również inspiracją do nowej kampanii reklamowej "Citroën Inspired By You".
Celem badania było pokazanie aktywności kierowców, pasażerów, właścicieli samochodów oraz tych, którzy nie posiadają swoich samochodów, ale z nich korzystają. Citroën zdecydowała się na takie badania, by proces projektowania samochodów poprzedzić wiedzą o tym, jak ludzie użytkują auta.
Juliusz Szalek, Wirtualne Polska