Clio R.S. 200 EDC Monaco GP: coś dla kobiet
To ma być mocny samochód dla prawdziwie mocnych kobiet. Połączenie sportowego zacięcia, elegancji i linii, uniwersalny charakter oraz łatwość prowadzenia. Auto, które nie może się nie spodobać nowej grupie klientów, a zwłaszcza kobietom, wrażliwym na styl, bogate wyposażenie i wyrafinowany klimat wnętrza.
Znakami rozpoznawczymi tej wersji Clio R.S. ma być unikalny kolor nadwozia Mroźna Biel i czarny dach. Kolor czarny znajdziemy również na aerodynamicznej listwie przedniej F1 i dyfuzorze, bocznych listwach ochronnych, klamkach drzwi, aluminiowych felgach 17’’ Tibor lub opcjonalnych Radicale 18’’ i obudowach lusterek bocznych. Czarne są także tylny spojler dachowy i listwa umieszczona na klapie bagażnika (w wersjach z opcją kamery cofania). Na bocznych listwach ochronnych nadwozia pojawia się oznakowanie „Monaco GP”.
We wnętrzu dominuje elegancka czerń i szarość. Kolor szary odnajdziemy na kierownicy, na gałce i u podstawy dźwigni zmiany biegów, na obramowaniach głośników i nawiewów bocznych oraz ozdobnych listwach po wewnętrznej stronie drzwi. Pasy bezpieczeństwa również są szare.
Skórzana grafitowa tapicerka Riviera jest ozdobiona szarymi przeszyciami. Na bocznych listwach możemy zobaczyć numerowaną tabliczkę z oznakowaniem Monaco GP. Kształt dywaników podłogowych „Renault Sport” podkreśla szare obramowanie.
Lista dodatkowego seryjnego wyposażenia obejmuje również: przyciemniane szyby (tylne boczne i tylną), przednie podgrzewane fotele oraz system multimedialny (w zależności od kraju jest to Media Nav bądź Renault R-Link z dostępem do usług online).
Dodatkowo otrzymujemy system telemetryczny R.S. Monitor 2.0 jest dostępny w opcji. Jest on wyposażony w funkcję R.S. Replay. To jedyne w swoim rodzaju oprogramowanie, pozwalające na śledzenie i pobranie tras torów jazdy oraz ponowne ich pokonanie z wizualizacją na mapie, a także pobranie wszystkich danych zarejestrowanych po zakończeniu trasy i dzielenie się nimi w serwisach społecznościowych.
Pod maską Clio R.S. 200 EDC Monaco GP znajduje się turbodoładowany silnik 1.6 Turbo o mocy 200 KM, współpracujący z automatyczną 6-biegową skrzynią EDC z podwójnym sprzęgłem.
Seria limitowana Monaco GP powstała w hołdzie dla Grand Prix Monako. Pojawi się w sprzedaży na około 20 rynkach, m.in. w Japonii i Australii. W Polsce auta z tej serii można będzie zamówić już z końcem kwietnia, do sprzedaży w naszym kraju trafi tylko 12 sztuk.
tb, moto.wp.pl