Marka Citroen wierzy w to, że model C-Crosser będzie prawdziwym przebojem rynkowym w Rosji. Francuzi szacują, że prawie 10% łącznej sprzedaży auta w ciągu roku przypadnie właśnie na rynek rosyjski.
„Poczynając od przyszłego roku, spodziewany się osiągnąć w Rosji sprzedaż C-Crossera na poziomie 1,8 tys. egzemplarzy - podkreśla Jean-Louis Saugier, dyrektor ds. produktu i marketingu Citroena. W ubiegłym roku sprzedaż aut francuskiej marki w Rosji zwiększyła się z 6 922 do 11 934 egzemplarzy.
Citroen C-Crosser jest siostrzanym modelem nowego Mitsubishi Outlander, na którym bazuje również firmowana przez Peugeot 4007-ka. Na rynku europejskim najtańszy z całej trójki jest auto japońskiej marki, które nad Sekwaną jest do kupienia w cenie od 28 999 EUR. C-Crosser to natomiast wydatek od 34 250 EUR, a Peugeot 4007 - 34 600 EUR.
Zgodnie z porozumieniem obowiązującym między PSA Peugeot Citroen a Mitsubishi, strona francuska ma obecnie zagwarantowane roczne dostawy obu modeli w łącznej liczbie 40 tys. egzemplarzy. Co ciekawe, wcześniejsze ustalenia z listopada 2005 r. mówiły o liczbie 30 tys. aut.
Koncern spodziewa się, że głównym rynkiem zbytu dla jego pierwszych w dotychczasowej historii modeli terenowych będzie Francja, gdzie dla każdego z pojazdów zakłada się roczną sprzedaż na poziomie około 4 tys. egzemplarzy.