Niewidoczne zmiany
Poza najmocniejszym dieslem (150 KM), w ofercie jest też 1,6 HDI (100 i 120 KM), a także 1,6 THP (165 KM) i 1,2 PureTech o mocy 130 koni mechanicznych. Ten ostatni został ponownie wybrany silnikiem roku, ale w samochodzie o masie 1300 kilogramów spełni oczekiwania kierowców poruszających się głównie w mieście. Najmniejszy w katalogu motor wysokoprężny okazuje się bardzo oszczędny, ale w trasie miewa trudności z wyprzedzaniem kolumny ciężarówek. Niemniej, producent przygotował szeroką gamę jednostek, dzięki czemu każdy znajdzie dla siebie coś odpowiedniego.
Niewidoczne na pierwszy rzut oka zmiany korzystnie wpłynęły na 3-letnią, bardzo popularną w Europie konstrukcję. Citroen zyskał aktywny tempomat, asystenta automatycznego parkowania tyłem, lepsze multimedia i nowe kolory tapicerki. Z lepszym orężem ma szansę poprawić swoją pozycję w segmencie tracącym na rzecz crossoverów i dać jeszcze więcej radości wielodzietnym rodzinom podczas codziennej eksploatacji.