Ciekawa ekspozycja Mercedesa we Frankfurcie
Podczas Salonu Samochodowego we Frankfurcie Mercedes-Benz będzie chciał przyciągnąć uwagę odwiedzających niecodziennym stanowiskiem, które zajmuje 3 poziomy i łączną powierzchnię 8 000 m kw.
- Motyw przewodni zatytułowany "Mercedes - fascynacja" ukaże dynamiczną twarz marki. Odwiedzający będą mogli poznać nie tylko samochody, ale i technologie ukazane w interaktywnej formie - wyjaśnił Andreas von Wallfeld z Mercedes-Benz. Tuż po wejściu do hali goście wjadą po ruchomych schodach na drugi poziom stoiska, zlokalizowany na wysokości 13 m. Tam zaczyna się licząca ok. 600 m trasa, przy której wystawionych zostanie 70 modeli samochodów i liczne ekspozycje tematyczne. Do dyspozycji widzów pozostają inżynierowie, projektanci, eksperci produktowi oraz sprzedawcy.
Spacer rozpoczyna się od sekcji poświęconej samochodom kompaktowym. W towarzystwie klasy A, B i CLA pojawi się zupełnie nowy model GLA. Tematyka kolejnej ekspozycji skupia się na rozwiązaniach BlueEFFICIENCY i tajnikach napędu elektrycznego, zasilania gazem ziemnym oraz nowych koncepcji mobilności. Swój europejski debiut zaliczy tu Klasa B Electric Drive, zaś tuż obok zaprezentowany zostanie układ napędowy modelu SLS AMG Coupe Electric Drive.
Poziom pierwszy niemal w całości zostanie poświęcony tematyce designu. Wystrój pomieszczenia przywodzi na myśl galerię sztuki a jednocześnie odzwierciedla zasady filozofii projektowania marki. Dalej zwiedzających czeka pokaz możliwości "Mercedes-Benz Intelligent Drive", gdzie dzięki symulatorowi Klasy S będzie można przekonać się na własnej skórze jak działają innowacyjne systemy zwiększające bezpieczeństwo. Stanowiska z systemem COMAND Online pozwolą zapoznać się z funkcjami multimedialnymi. Centralne miejsce na stoisku akcesoriów marki zajmie CLA 200 wyposażony w liczne dodatki, zaś na sam koniec przygotowano sekcję AMG, gdzie pojawi się nowa odsłona S 63 AMG oraz CLA 45 AMG.
W trakcie zwiedzania goście mogą śledzić kolejne premiery na ekranie LED mierzącym 55 m długości i niemal 10 m wysokości. Debiutom towarzyszyć będą pokazy wykorzystujące ruchome panele, światło, film oraz dźwięk. Dla najmłodszych przygotowano wycieczki z przewodnikiem, quizy i laboratorium designu zaś dla zainteresowanych pracą w koncernie - specjalne stoisko o aktualnych ofertach.
Przygotowania do Salonu trwały od roku. Zaangażowanych w nie było ok. 1 500 osób. Zużyto 830 ton stali oraz ok. 100 km kabli.
Źródło: Mercedes-Benz
ll/moto.wp.pl