Trwa ładowanie...
11 lipca 2002, 12:26

Chrysler: Nasze projekty są ambitne, niespotykane i takie „cool”!

Chrysler: Nasze projekty są ambitne, niespotykane i takie „cool”!
d24lhgu
d24lhgu
(WP)
Źródło: (WP)

Sprzedaż samochodów marki Chrysler w USA wzrosła w ciągu ostatnich 11 lat blisko trzykrotnie (z poziomu 130 tys do 484 tys). Tak dynamiczny rozwój uzasadnia zadowolenie szefów koncernu. Swój sukces tłumaczą oni tworzeniem bardzo śmiałych projektów, które wyprzedzają gusta klientów.

Trevor Creed, wiceprezes ds. Projektowania w Chrysler Group zapewnia, że stale poszukuje najlepszych, młodych stylistów i stara się, aby pozostali oni w firmie. „Nowi kandydaci przychodzą do nas dlatego, że nasze koncepcje są takie ambitne i niespotykane, takie ‘cool”.

Oczywiście, każda pliszka swój ogonek chwali. Trzeba jednak przyznać, że Chrysler wprowadził na rynek sporo samochodów, które powstały jako auta studyjne, a ich stylistyka do dziś uchodzi za nowatorską. Sztandarowym przykładem może być produkowany od dwóch lat PT Cruiser, który przebojem wszedł na rynek.
Obecnie Chrysler Group przygotowuje produkcję dwudrzwiowego kabrioleta PT Cruiser Convertible. Zaprezentowany podczas tegorocznych targów genewskich prototyp ma trafić do klientów na poczatku 2004 roku.

d24lhgu

Nie wdając się w ocenę koncepcji stylistycznych, które są przecież kwestią indywidualnych gustów, docenić należy Chryslera za realizowanie śmiałych pomysłów. Nie odnosząc się do zagadnień handlowych będących świadectwem uznania klientów, z satysfakcją odnotować można żywotność marki Chrysler. Ten przykład daje nadzieję klientom na samochody ciekawe. Takie, których funkcjonalność nie stanowi jedynej zalety.

d24lhgu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d24lhgu
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj