Trwa ładowanie...
11-07-2002 12:26

Chrysler: Nasze projekty są ambitne, niespotykane i takie „cool”!

Chrysler: Nasze projekty są ambitne, niespotykane i takie „cool”!
d13x57v
d13x57v
(WP)
Źródło: (WP)

Sprzedaż samochodów marki Chrysler w USA wzrosła w ciągu ostatnich 11 lat blisko trzykrotnie (z poziomu 130 tys do 484 tys). Tak dynamiczny rozwój uzasadnia zadowolenie szefów koncernu. Swój sukces tłumaczą oni tworzeniem bardzo śmiałych projektów, które wyprzedzają gusta klientów.

Trevor Creed, wiceprezes ds. Projektowania w Chrysler Group zapewnia, że stale poszukuje najlepszych, młodych stylistów i stara się, aby pozostali oni w firmie. „Nowi kandydaci przychodzą do nas dlatego, że nasze koncepcje są takie ambitne i niespotykane, takie ‘cool”.

Oczywiście, każda pliszka swój ogonek chwali. Trzeba jednak przyznać, że Chrysler wprowadził na rynek sporo samochodów, które powstały jako auta studyjne, a ich stylistyka do dziś uchodzi za nowatorską. Sztandarowym przykładem może być produkowany od dwóch lat PT Cruiser, który przebojem wszedł na rynek.
Obecnie Chrysler Group przygotowuje produkcję dwudrzwiowego kabrioleta PT Cruiser Convertible. Zaprezentowany podczas tegorocznych targów genewskich prototyp ma trafić do klientów na poczatku 2004 roku.

d13x57v

Nie wdając się w ocenę koncepcji stylistycznych, które są przecież kwestią indywidualnych gustów, docenić należy Chryslera za realizowanie śmiałych pomysłów. Nie odnosząc się do zagadnień handlowych będących świadectwem uznania klientów, z satysfakcją odnotować można żywotność marki Chrysler. Ten przykład daje nadzieję klientom na samochody ciekawe. Takie, których funkcjonalność nie stanowi jedynej zalety.

d13x57v
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d13x57v
Więcej tematów