Trwa ładowanie...
18-08-2010 13:19

Chiny ratują Niemców

Chiny ratują NiemcówŹródło: zdjęcie producenta
d1n2y5p
d1n2y5p

Ostatnio Chiny uzyskały status światowej gospodarki nr 2. Nic dziwnego, iż rośnie tam popyt na samochody klasy premium i inne dobra luksusowe.

(fot. zdjęcie producenta)
Źródło: (fot. zdjęcie producenta)

Chiny już dawno stały się niezwykle atrakcyjnym rynkiem dla producentów dóbr luksusowych. Niezwykły skok cywilizacyjny, jaki dokonały się w tym kraju przez ostatnich 20 lat, stworzył grupę majętnych osób, dla których ekskluzywna w każdym calu niemiecka limuzyna jest nie tylko nagrodą, ale symbolem osiągniętego statusu społecznego.

Trzy dominujące niemieckie marki: Mercedes, Audi i BMW, walcząc o swoich azjatyckich klientów, doprowadziły do sytuacji, w której sprzedaż w Chinach stanowi lwią część przychodów. Wszystko wskazuje na to, że BMW i Mercedes radzą sobie najlepiej. Ten pierwszy zwiększył sprzedaż o 83% w przeciągu roku. Ale to i tak słaby wynik przy producencie S-klasy, który potroił w ciągu roku liczbę sprzedawanych w Chinach samochodów. Audi też ma powody do radości, osiągnęło bowiem 54% wzrost sprzedaży. Jaka jest pojemność azjatyckiego giganta? Specjaliści twierdzą, że sam popyt na samochody luksusowe będzie dwa razy większy, niż wskaźnik rozwoju przemysłu. Oznacza to, że do 2015 roku w Chinach ponad 1 mln klientów będzie zainteresowany zakupem samochodu klasy premium.

Źródło: Moto Target

d1n2y5p
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1n2y5p
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj