Trwa ładowanie...
dx75zqo

CHEVROLET Spark II M300

Dane techniczne, opinie, informacje
CHEVROLET Spark II M300
Lata produkcji

2009

Dostępne wersje nadwoziowe

hatchback

Silniki

1.2L DOHC (81KM)
1.0L DOHC (68KM)

Skrzynie biegów

manualna; automatyczna

Rozstaw osi (mm)

2375

Długość (mm)

3640

Szerokość (mm)

1597

Wysokość (mm)

1522

Marki
Model

Chevrolet Spark drugiej generacji (M300) na rynku zadebiutował w 2009 roku. Należy do segmentu A, czyli małych aut miejskich. Spark II bazuje na koncepcie Beat z 2007 roku. Nowa generacja wyglądem jest tożsama z pozostałymi modelami z gamy Chevroleta. Zastosowano płytę technologiczną GM Gamma II. Na rynkach światowych występuje pod różnymi nazwami: Daewoo Matiz Creative (Korea Południowa), Chevrolet Beat (Indie) czy Holden Barina Spark (Australia). Pod maską znaleźć można silniki benzynowe o pojemności 1,2 litra oraz 1-litra i mocach 81 KM i 68 KM. Na rynku konkuruje między innymi z Fiatem Pandą.

dx75zqo
dx75zqo
dx75zqo
Więcej tematów
dx75zqo

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj