Chevrolet rośnie
Chevrolet zanotował w marcu na polskim rynku sprzedaż na poziomie 707 sztuk. Jest to wzrost o 17 proc. w stosunku do lutego bieżącego roku (604 szt.). W styczniu sprzedaż wyniosła 465 egz. Jest to tym samym drugi kolejny miesiąc wzrostu sprzedaży Chevroleta w Polsce.
Łącznie sprzedaż Chevroleta w I kw.br. wyniosła 1 776 sztuk. Najpopularniejszym modelem w gamie jest Aveo - prawie 60 proc. sprzedaży marki w Polsce. Kolejne miejsca zajmują modele: Lacetti (12 proc.) oraz Cruze (11 proc.). Coraz większy jest udział modelu Captiva w sprzedaży Chevroleta, który obecnie wynosi 6 procent.
W kwietniu obniżone zostały ceny na modele Aveo i Captiva. Za Aveo z rocznika 2010 w wersji z klimatyzacją zapłacimy o 2 tys. zł mniej. Model Captiva z rocznika produkcji 2010 jest tańszy, w zależności od wersji, do 8 155 zł. Dodatkowo Captiva w wersji LT oferowana jest z fabryczną nawigacją w standardzie.
W kwietniu Chevrolet rozpoczyna oficjalną kampanię sprzedaży miejskiego Sparka - najnowszego modelu w gamie. W dniach 6-10 kwietnia w salonach marki oraz wybranych centrach handlowych będą odbywały się "Dni Sparka".
[
]( http://wnp.pl )