Trwa ładowanie...

Chevrolet Malibu już w polskich salonach

Chevrolet Malibu już w polskich salonachŹródło: zdjęcie producenta
d2xqs7l
d2xqs7l

W polskich salonach sprzedaży Chevroleta pojawiają się właśnie pierwsze egzemplarze modelu Malibu z benzynowymi silnikami o pojemności 2,4 l i mocy 167 KM. Model ten oferowany będzie w 3 wersjach wyposażenia: LS, LT oraz LTZ.

Ceny Malibu rozpoczynać się będą od 86 990 zł. Za najbogatszą wersję wyposażenia LTZ, która obejmuje m.in. tylne czujniki parkowania, pamięć ustawień fotela kierowcy i lusterek zewnętrznych, 7" dotykowy wyświetlacz LCD, automatyczną klimatyzację dwustrefową, bezkluczykowy system otwierania i uruchamiania samochodu, ksenonowe światła przednie oraz 18” felgi ze stopów lekkich trzeba będzie zapłacić 101 990 zł.

- Wprowadzamy do Polski najnowszą wersję samochodu obecnego na amerykańskim rynku już od 1964 roku, którego historia obejmuje sześć dekad i osiem generacji modelowych - powiedział Andrzej Żelazny, dyrektor generalny Chevrolet Poland. - Spodziewamy się, że najbardziej atrakcyjną propozycją dla naszych klientów będzie Malibu w najwyższej wersji wyposażeniowej LTZ, oferujące bardzo wysoki poziom wyposażenia w konkurencyjnej cenie.

Za około miesiąc w Polsce pojawią się również pierwsze egzemplarze Malibu z wysokoprężnymi jednostkami o pojemności 2,0 l i mocy 160 KM. Ceny modelu z takim silnikiem i manualną, sześciostopniową skrzynią biegów będą rozpoczynać się od 94 990 zł.

d2xqs7l

Producent zapewnia, że Chevrolet Malibu może pochwalić się przestronnym i cichym wnętrzem, wysokim komfortem podróżowania oraz dobrymi właściwościami jezdnymi. Rozstaw osi wynosi 2 737 mm , a rozstaw kół jest równy 1 577 mm.

Model Malibu otrzymał pięć gwiazdek, czyli najwyższą ocenę bezpieczeństwa przyznawaną w ramach Euro NCAP. W kwestii bezpieczeństwa ma to być jeden z najlepiej wyposażonych samochodów w segmencie. Zastosowano w nim systemy wspomagające pracę układu jezdnego, takie jak: czterokanałowy system zapobiegający blokowaniu kół (ABS)
, kontrola trakcji, elektroniczny system stabilizacji toru jazdy (ESC), elektroniczny rozdział sił hamowania (EBD), asystent hamowania (BA), kontrola hamowania na zakręcie, system wspomagania nagłego hamowania oraz elektroniczny układ wspomagający hamowanie silnikiem.

sj

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj