Jak powiedział Jonathan Browning z GM Europe, Chevrolet pod względem sprzedaży aut na Starym Kontynencie ma szansę w przyszłości dorównać wynikom osiąganym przez marki Opel/Vauxhall. Możliwym do zrealizowania założeniem jest potrojenie przez Chevroleta wolumenu, który w zeszłym roku osiągnął w Europie wynik na poziomie około 450 tys. egzemplarzy.
Jonathan Browning, Wiceprezes GM Europe ds. Sprzedaży, Marketingu i Obsługi Posprzedażnej, powiedział: „Myślę, że w perspektywie średniookresowej Chevrolet mógłby sprzedawać europejskim klientom nawet do 1,5 mln samochodów”. Nie podano dokładnej daty na osiągnięcie takiego rezultatu poza stwierdzeniem, że może tak się stać „w ciągu pięciu do dziesięciu lat”.
Motorem napędowym wzrostu sprzedaży Chevroleta będzie przede wszystkim rozwijający się w bardzo szybkim tempie rynek motoryzacyjny w Europie Środkowowschodniej, gdzie Chevrolet, postrzegany jako marka oferująca produkty w atrakcyjnej cenie, cieszy się dużym uznaniem klientów. Największym rynkiem zbytu dla Chevroleta w Europie jest obecnie Rosja.
Według wiarygodnych źródeł, w ofercie Chevroleta pojawić się mogą nowe modele takie jak van dla siedmiu osób oraz pick-up.