Chevrolet Captiva 2.2 D 183 KM, 2013 - test AutoCentrum.pl #044
Test Chevroleta Captivy z silnikiem 2.2 D o mocy 183 KM
Marka Chevrolet na polskim rynku n… Rozwiń
Transkrypcja:
Marka Chevrolet na
polskim rynku nie miała łatwego zadania ponieważ po przyjęciu Daewoo walczyć z wizerunkiem auta koreańskiego
auta taniego i auta niezły dobrze wykonanego to
się udało i nagle przyszła zupełnie niezrozumiała decyzja Motors gdzie koncern
postanowił wycofać Marka Chevrolet z europejskiego rynku poza nielicznymi wyjątkami w te
samochody już za parę lat będą tylko i wyłącznie wspomnieniem oczywiście pozostanie cała masa sprzedanych samochodów z drugiej
ręki natomiast salonów te auta niestety zniknął z tego powodu postanowiliśmy się umówić na test
kilku aut marki aby jeszcze raz niejako na pożegnanie przedstawić lamp
najciekawsze modele A zaczniemy od Chevroleta Captiva w których w 2014 roku miał taką
kuracja Co prawda nie zmieniło się niewiele bo były to raczej zmiany kosmetyczne ale myślę że warto temu
się przyjrzeć Zapraszam na tak do dyspozycji mamy 4 silniki dwa silniki Diesla i dwa benzynowe
jeden tylko silnik ma pojemność poniżej dwóch litrów jest to silnik Diesla który ma 163
konie mechaniczne niestety nie możemy mieć tej wersji z napędem na cztery koła najmocniejszy
topowy silnik to jest V6 3
l który ma aż 258 koni mechanicznych testowany przez nas egzemplarz jest wyposażony
w silnik 2.2 184 konie mechaniczne i 400 nm momentu
obrotowego moment obrotowy jest dostępny już ten moment obrotowy jest dostępny już od 2000 obrotów
silnik zestawiony z automatyczną skrzynią biegów z którą potrzebuje
do setki 11 sekund gdybyśmy zostawili go z manualem to wtedy Sprint do setki wzajemnie niecały
10 różnica jest całkiem spora samochód waży dwie tony jest Całkiem
spory i więc spalanie również nie należy do niskich producent deklaruje 19
średnie spalanie Natomiast w praktyce musimy siedzieć ze spalaniem około 10 l przy czym
musimy mieć włączony taki magiczny przycisk Eco który później pokażę ten przycisk Eco Spa silnik
jest nieco słabszy nie to taki bardziej ospały ale właśnie spalanie wtedy można trzymać w ryzach ponieważ po wyłączeniu i po
przyciśnięciu mocniej gazu średnie spalanie na pewno wzrośnie do kilkunastu litrów
bak w tym samochodzie mieście 65 litrów paliwa Więc w trasie niezależnie od tempa na
pewno przyjedziemy ponad 500 km auto całkiem sporo więc nie powinno być problemu z testem były proste
ale Sprawdźmy To z
przodu pierwsze co zwróciłem uwagę od razu to jest potężny bardzo duże koło Proszę
spojrzeć to aż się wydaje że to może przeszkadzać natomiast jest to dosyć daleko jeszcze do
kolagen nie ma problemu dopiero na ten najniższy pozycji problemu naprawdę nie ma regulujemy góra
dół regulamin regulujemy również do siebie od siebie więc więc to wszystko jest w porządku regulacja
foteli jest taka noc a dzisiaj ciekawego czego się przez pierwsze morzem oczywiście regulować otwarcie to
możemy regulować również odcinek lędźwiowy natomiast
za dany jest to że można regulować nawias osobno z silnikiem z przodu i osobno
silnikiem z tyłu czy możemy pojechać po prostu do góry a
możemy pojechać do góry tylko przodem albo tylko tyłem więc możliwość regulacji jest troszkę
więcej dzięki temu dzięki temu takiemu prostemu rozwiązaniu nad głową miejsce mam mimo że to jest okno dachowe
ma głową miejscową tak na 3 palce jest nie ma jest za pasem i zajmij miejsce teraz z tyłu na
początek rzut okiem kanapa
jest całkiem Google a przed nią również jest sporo Jak już pokazałeś Maciek
że nie ma tunelu to od razu się pochwalę nie ma tunel jest płaska podłogą jest piąta osoba naprawdę bezproblemowa będzie
mogła się tutaj rozciąć zasada sobą siedzę tam się minimalnie z fotelem
przed sobą ale generalnie i musiałem się jakoś wciskać po prostu usiadłem No to jest Problem jest w tym że ta kanapa jakąś
chcemy odrobinę wyżej fotelik z przodu związku z tym nad głową mimo że ta ten dach wcale
nie jest taki tak mocno opadające co nad głową niestety miejsca tak nie mam już się już się w ten w podsufitce więc muszę się delikatnie jeszcze
pokażę pokażę tak to jest oświetlenie
Mamy
również takie podłokietnik w którym tak naprawdę mało Szczerze
powiedziawszy nie nastawiono natomiast mamy dwa nie dwa uchwyty na kubki na rękę mówiące ostatnio w redakcji
była dyskusja Czy to w końcu się mówi Cup Holder czy czy uchwyty na może nie jakieś trzymaki na kubki naprawdę
nie ja już się pogubiłem bo Bo niektórzy mówią tak niektórzy mówią inaczej może by podpowiedź
jak ostatecznie jest Cup Holder czy uchwyty na robię tak jak w uważacie Mi jest wszystko jedno
wracając do do samochodu u mamy niestety plastiki to nie ma możliwości otwarcia
tego nie przewożenia jakich przedmiotów musimy w tym celu złożyć cały cały bagażnik oprócz
tego mamy to siateczkę mamy to wyjście 12 V No
i mamy symboliczny bo symbolicznym ale jednak jakiś tutaj jaka jakąś kieszonkę w drzwiach mamy oprócz
tego wart na to że że pasażerowie z tyłu mają również podgrzewaną kanapy jakoś
testowany egzemplarz jest samochodem siedmioosobowy mamy to dwa fotele zamontowane bagażnika
pokażemy teraz w jaki sposób należy zajmować miejsce z tyłu w tym celu musimy oczywiście wymontować roletę
na roletę i to właśnie od razu chce pokazać nie ma to niestety miejsce na nie to wpływa nie to pod podłogą ani
gdzieś powiedzmy na miejscu tuż za oparciem trzeciego rzędu foteli więc niestety roletę
prawdopodobnie musimy w domu a teraz pokażę jak się rozkłada uchwyt bardzo łatwo raz
dwa gotowe i teraz spróbujmy zająć miejsce to
z kolei mamy na oparciu drugiego rzędu siedzeń dwa uchwyty i jeden z nich służy tylko Włącz
mu do składania tych siedzeń to proszę spojrzeć że siedzisko do przodu tak żeby to się złożyło
na płasko No to widać że że jest to płaska podłogę po rozłożeniu po złożeniu tych oparciu
o zyskujemy prawie 50 litrów pojemności od razu powiem że przed złożeniem mamy
to 477 litrów Bagażnik jest całkiem pojemnych No ale wracając do zajmowanie
miejsca w trzecim rzędzie To jest dodatkowy uchwyt i pociągi po pociągnięciu tego uchwytu możemy
albo delikatnie wyregulować sobie kąt ustawienia oparcie Dodatkowo wydaje się jego funkcje albo
konsekwentnie pociągnąć i złożyć jeszcze bardziej po
to się przewraca to już jest kujemy Taki mniej lub bardziej wygodny sposób aby zająć całkiem z tyłu co za
chwilę uczynię w pęczku puść mnie uwagę
tutaj jest żeby się nie pomylił to
trzeba stawiać nóżki Proszę zwrócić uwagę to są naprawdę nóżki więc chyba od razu producent tak
podświadomie że miejsca to są raczej przewidziane dla dzieci a nie dla osób dorosłych Bo to widzę
rozmiar raczej Budków
butów zamknąłem
czy
mi się udało mi się zamknąć to jest pytanie i
czy moje nogi to zostaną całe bo znajdują się już pod fotelami siedzę
w
pozycję Powiedzmy że mocno ściśniętej ale po pierwsze nie musiałem się połamać to naprawdę
się jeszcze może może z tej strony Pokaż w mleczku o Tak siedzę teraz się nie tutaj całkiem całkiem
wyraźnie o ten fotel fotel ale jest dobrze nad głową co ciekawe nad głową mam więcej miejsca
niż w drugim rzędzie dlatego że prawda u mnie siedzą troszkę w innej pozycji Bo go nie sądzę żeby ta podłoga była
wyżej a nie jest żeby te fotele były nic więc kwestia tego że usiadłem w innej pozycji i nagle okazuje się że czuje się to nie
ma lepiej niż w drugim rzędzie tutaj ja po lewej stronie Dostaje jeszcze jeden uchwyt na kubek Holder
ten pasażer po prawej stronie takiego luksusu już będzie miał za to będziemy
mieli takie wspólne światełko więc więc w drugim fryzurę w trzecim rzędzie również na jakieś tam
elementy wyposażenia możemy liczyć tutaj wspomnieć jeszcze jeśli chodzi o elementy wyposażenia to
nawet w drugim rzędzie nie znajdziemy tu żadnego nawiewu więc w zimie może w piwie z tyłu być potrzebny
taki długi czas oczekiwania na to aby z tyłu samochód się nagrzał teraz
jak jak się wydostać tak nie czekaj tak wypuście mnie nie
umiem wypadał stąd No więc ujawnimy te tajemnic To
należało zrobić w ten sposób to jest taki uchwyt ja go już pokazywałem ale trzeba było zdecydowanym ruchem i jednym ruchem zarówno
złożyć jaki podnieść siedzenie czyli robiło to jak najbardziej dobrze Proszę was wyciągnę i
idzie natomiast to samo wykonane
na 2 nie
będę tego wstają zorze
do tyłu pokażę
jak się wkłada od środka tych fotek złożyć się nie da zwykle tak jest bo albo przodu z tyłu to jest bardzo prosto
od razu się składa zagłówek to jest Rzadka to jest fajne i
po prostu Rzucamy i mamy znowu płaską podłogę mamy ten bagażnik tak jak powinnam 477
l dodatkowo mamy to schowek na różne drobiazgi możemy go również wykorzystać na
swoje potrzeby po bokach są takie coś 2 zagadkowe schowki bo są zamknięte tak
zaślepkami nie ma to ja Nie jakieś zawiasów ani nie Zresztą zaraz sobie to się na nic nie zdały bo to też ma takie wstał Ale stało więc jak ktoś ma tyle cierpliwości żeby
to później wkładać do quada dopinać to może skorzystać z tego i może skorzystać również
z tego jak jest przy tym jesteśmy mamy to jeszcze jedno miejsce 12 volt i jeśli zechcemy poszukaj proszę
właśnie mam problem z tym żeby wyłożyć na miejscu tak dokładnie no to mówiłem udać jeśli zechcemy poszukać jakieś haczyków to niestety haczyków
zbyt wiele nie jest miejsce O proszę bardzo Tutaj na zamocowanie siatki natomiast to mam
jeszcze takie trudne niewłaściwie
czy to się przyda No i tyle i tyle jest
wspomnę o tych rolecie bo ja od razu ściągnąłem na początku nagranie tak
naprawdę warto na to zwrócić uwagę ponieważ miał najpierw założę Ona
jest jakaś taka dostać budżetowa Po raz pierwszy widzę roletę Która która to nie ma uchwytu w ogóle Proszę spojrzeć to nie ma za co to chwycić
tylko że wrócę na dwie ręce mocno ścisnąć i to na jutro bo oczywiście trafić to jesteś niezły Tetris bo trzeba trzeba
dociekliwych nie wiem Czym umyć tyle czasu jest ale udało się trafić Ja już to było troszkę
złośliwe ale te prowadnice nawet jeśli mój narzekamy że to prowadnice czego nie trafić tak dalej one zwykle zaczynają się odrobinę wcześniej więc łatwiej
To trafisz to tak naprawdę trzeba to po prostu musiałem dołożyć jedną stronę potem drugą stronę i zamknąć nie zawsze mamy
tyle czasu do czasu w tym zaciągnąć to szybko i leżeć na do przodu więc do tego trzeba się przyzwyczaić może
zamykanie zamykanie to jest tak w sumie solidna
rączka z daleka widoczna co prawda tylko z jednej strony ale solidna więc problemu nie ma Chevrolet
nie jest samochodem dla osób które przepadają za jakimiś zbędnymi luksus A mi to jest samochód który jest
wykończony raczej surowo jeśli mamy jakiekolwiek ozdoby to wynikają ona tylko Włącz że skoro już użytkownik zakupił tą najdroższą
wersję bo jej mamy właśnie w teście wersja LTZ to daj mu coś żeby czuł że to nie jest to samo co wersja najtańsza ale
tak naprawdę wszystkie te które znajdziemy wszystko co Od czego będziemy dotykać jest raczej w proste takie surowe i takie takie
bardzo Powiedziałbym żołnierskie gdzie na pierwszym planie jest punkt a nie a
nie a nie jak jakiś tam sposób jak to dokładnie masz musi wyglądać czy jak przyjemnie się tego dotyka a więc ze wszystkim przede
wszystkim treść a nie format i proszę jak to wygląda to zwykle nie mamy w najdroższych wersja he miękki plastik ten
plastik jak bardzo mocno mocno nacisnę to delikatnie się ugnie ale to tak naprawdę chodzi chyba o mocnym nas jest bardziej twardy raczej
plastik wszędzie jest twardy plastik niżej To mamy ten to właśnie o zaznaczenie że kupiliśmy LTZ a więc mamy
plastik zrobiony jako lakierowane drewno bym nawet nie najgorzej natomiast tuż obok sąsiaduje to z plastikiem który
naprawdę wygląda bardzo tanio to niestety projektanci prawdopodobnie dogadaj się z Kingą i mieli coś tutaj
dać ładnego jeszcze zabawnego wylądował to raczej tani patyk niżej oczywiście nie można się spodziewać cudów to również wszędzie jest takie
takie takie sensowne plastik samochód ma już tej 5000 prawie przejechanych i on jest zniszczony więc na jego twardość też Czemu służy jest to auto moim
zdaniem nie do zdarcia biorąc pod uwagę że 3500 zrobionych zostało w testach
lakierowany plastik pojawia się również na skrzyni biegów i To wygląda nawet nawet nie najgorzej Natomiast
jeśli poszukamy dalszych ozdób to wydaje mi się że projektanci chcieli ale nie bardzo wiem wyszło tutaj ten zegarek na tym zegarku widzimy
i widzimy to on jest schowany w takim owalu to na około jest coś to prawdopodobnie miało symbolizować mimo
że zegarek na rękę który taki został od strony No nie wiem W każdym razie coś Wtedy pokazać ale niekoniecznie mi to wyszło Jak już jesteśmy przy przy
ekranie systemu multimedialnego bardzo
przyjemnie się go moja jest dotykowy nie reaguje błyskawicznie reaguje bardzo szybko wszystkie jego funkcje są również
zdublowane Bo jeśli nie chcemy na przykład korzystać z tego typu powrotu do głównej to
zawsze mamy tutaj przycisk na tradycyjny menu i proszę bardzo wchodzimy i wracamy na pana ten najwyższy poziom możemy
mieć też skrót zawsze przewracamy do nawigacji możemy wrócić do komputera pokładowego To widać od razu informacje
w stylu właśnie jak średnie zużycie paliwa zasięg i tak dalej więc Niezależnie od tego gdzie w tym gąszczu opcje
ustawień się znajdziemy jeśli będziemy tuż przed skrzyżowaniem będziemy chcieli szybko od się dowiedzieć dokąd nigdzie mamy skręcać
Proszę bardzo naciskamy jeden przycisk Marii i jesteśmy od razu tam gdzie powinniśmy wyślesz rozwiązanie że te dotykowe panele są
jednak ich funkcje zdublowane przyciskami tradycyjnymi tutaj jest na przykład kolejny zdublowane
funkcjonalność taki bardzo prosty panel który jest który nie jest przeładowany jakoś zbytnio przyciskami i
ma być dwustrefowa klimatyzację więc Twoje regulację od razu nam się tutaj wyświetla informacje jak jest ustawiona aktualna
temperatura ale wejście do menu i wyjść wgranie obcy AC mamy to możemy się na tym skupić śmieszna całe te informacje
dokładnie kto jaką
a temperaturę preferuję czy tam mocno wiało więc to jest moim zdaniem całkiem rozsądnie i funkcjonalnie zaprojektowane wspomniałem
o tym że pokaże ten magiczny przycisk która oszczędza paliwo Proszę bardzo on jest tutaj i
po jego naciśnięciu zapala nam się na tutaj
po prawej stronie od prędkościomierza taki zielony napis i to oznacza że będziemy jeździć troszkę takim
spokojniejszym silnikiem ale będziemy bardziej oszczędne obok tego przycisku Echo widać kolejny syn znak
tego że w tym samochodzie tak nie chodzi A bynajmniej o formę bo to co jest równy samochodów dziś jakoś mniej
lub bardziej fikuśnie schowane to jest na wierzchu jest solidne to się naprawdę nie odpala papierosów to
się od zegara również
również jeśli chodzi o zegary to możemy możemy możemy powiedzieć że zegary są bardzo
proste to też nie ma absolutnie przerostowa miało być obrotomierz jest miało być prędkościomierz jest nie komputer który tutaj
widzimy nie można nim sterować tylko i wyłącznie pomocą tego bolca więc niestety musimy musimy musimy to razem sięgać
ręką Co jeszcze No plastikach już powiedziałem teraz może troszkę o funkcjonalności mamy to całkiem solidny schowek podzielony
na pół możemy to chyba zlikwidować
już nam tego nie przeszkadzało tak mamy
całkiem pojemne kieszenie w drzwiach ona Sprawa dosyć gąskę ale znalazło się miejsce na ustawienie
pionowo nawet duże litrowe butelki na wodę mamy jeszcze jeden schowek tutaj w podszybiu chociaż on jest głębokie
więc kierowca tutaj bez wkładanie głowy gdzieś potrzeby nie zobaczę co tam jest na dole ale jest wyłożony nieprzyjemną wykładziną jest To jest test jest dobrze to
pod podłokietnikiem który jest ma to nie potrzebuję miękkie podokienników kawę kompletnie
twardy znajduje się jeszcze całkiem sporo miejsca do schowania różnych drobiazgów również
znajdziemy tu taką wykładzinę chociaż tak dosyć prowizoryczny chcę żebyś jeszcze zrobioną podłokietnik niestety nie jest
regulowany do przodu związku z tym jak ja trzymam się tej wielkiej kierownicy przecież nie będziemy jeździć jakimś małym nie Tylko porządną
męską kierownicą to niestety prawy Łokieć nie loguje bynajmniej na podłokietnik to jest niestety problem bo bo no
ja dotknąłem tą kierownice kierownice maksymalnie do siebie więc nie
wiem pod czyją rękę jest jestem podłokietnik boję bo ja w ten sposób no to okej to
mamy jeszcze miejsce na na na dwa kubki z kawą jeszcze jakiś takich chodaczek nie to ważne punkty jest takie charakterystyczne rozwiązanie
otworzyć schowek który się znajduje pod tym to po pierwsze trzeba usunąć kawę Oczywiście a przynajmniej tą te jedną kawę bo po
naciśnięciu możemy przesunąć mi to już jest miejsce tylko jeden kubek to umyć ale był uzyskujemy dostęp do całkiem sporego
schowka i to uwagę to mamy wejście na wejście USB więc możemy tutaj na pendrivie w odsłuchiwać swoją muzykę
ale uwaga Jeśli będziemy mieli tutaj kawę i zdecydowanym ruchem odsuniemy żeby sięgnąć do twojego pendrajwa to
nie ty to kawa jeśli już się rozleje to się rozleje dokładnie na USB co nam się zdarzyło na szczęście złego się nie stało Ale innym
razem mogłoby się stać jeszcze jedną ciekawostkę Jeśli wrzucimy to coś do wnętrza to jest taki specyficzny uskok proszę nie wiem czy na
kamerze to będzie to widać jest
to i to nie jest przypadek dlatego że wszystko co jest w włożone w dół dzięki temu spokojnie po lecie
do tyłu ale jeśli mocno gadamy gaz i poleci to poleci głęboko głęboko głęboko głęboko po
łokieć więc będziemy musieli Chyba mocno wyhamować żeby te nasze rzeczy wróciły do
nas bo nie sięgam aż do końca Więc gdy coś tam otworu nie to musimy się chyba z tobą pożegnać twoja
Podsumowując wnętrze naprawdę nie rozpieszcza jest tak zrobiony raczej solidnie Żołnierską i nawet
w tej najwyższej wersji jedziemy to jakieś niesamowitych ozdób Raczej musimy się skoncentrować na praktyczności
i funkcjonalności A tego w tym samochodzie poza drobnymi jakimiś wpadkami nie brakuje a
teraz testy zaczną zegary są proste i czytelne po lewej stronie lusterko jest w wielkiej wszystko pokazuje
Co należy szyba jest dosyć Wysoka więc pod światłami nie będzie problemu z ostrzeżeniem zielonego
światła prawe lusterko również jest duże i dopiero słupek daje troszkę rozczarowuje bo jest Całkiem spory więc ogranicza
troszkę widoczność miasta tylna szyba z kolei jest ustawione pionowo w związku z tym wiemy dokładnie Podczas
cofania gdzie ten samochód i się kończy i jeszcze rzut okiem na to wszystko co się znajduje pod prawą ręką dotykowy
mamy to sterowanie radiem sterowanie
klimatyzacją i nawiewem skrzynia biegów hamulec
ręczny i uchwyty na kubki proste
ćwiczenia na postoju
47 i 2 najniższa wartość
całkiem sporo nawet jak nacisnę
po uruchomieniu silnika musimy się zmierzyć z tym że silnik
generuje całkiem sporo Viber czuć to na kierownicy czuć to również pisałem w samochodzie po rozpoczęciu podróży to
wrażenie już znika natomiast na postoju nawet podczas kiedy mamy rozgrzany silnik ten brat jeszcze jedną uwagę taka że
w tej chwili jest stoimy na parkingu mamy po lewej dwa pasy i szerokość kolejnego parkingu skręcamy w kierownicę i
i próbujemy zawrócić czy Proszę zwrócić uwagę co z tego wyjdzie samochód w prawym kołem niestety na
jeżdżę bardzo
delikatnie może o paręnaście cm jednak najechał naprawy krawężnik
nie jest jego do jeśli chodzi o jego zwrotność tylko pozostawiono trochę do orzeczeniem kiedy
dodamy gazu to czuć że pod maską znajduje się Całkiem spory który ma duży
moment obrotowy dodajemy gazu skrzynie biegów delikatnie opóźnia cały proces startu To jest właśnie ta sekunda różnica Podczas rozpędzania do natomiast jak już silnik się wkręca skrzynie zapina właściwy bieg to auto naprawdę panu wybudowanie przyspieszonym
ten silnik naprawdę idealnie pasuje do masy tego samochodu silnik.do słychać wewnątrz domu jesteś To takie przyjemnych odgłos dłużej jednostki który nie jest takie powiedzmy zbyt
gilowski to jest raczej przyjemny dla ucha zawieszony
auto jest
dosyć miękka i Komfortowa z jednej strony jest potrzebujemy z drugiej strony za jakiego dodamy gazu
to niestety czuć że auto bardzo mocno się przechyla i delikatnie
wyjeżdża to należy wziąć pod uwagę jeszcze będziemy bardzo zdecydowanie
pokonywać zakręty jak teraz na przykład 40 to chodzi że opony muszą walczyć z z
o.o. przyczepność na asfalcie A nadwozie bardzo wyraźnie się przechyla układ
kierowniczy jest dosyć miękki Kierownica
jest dużo więc pozwala jakoś to precyzyjnie temperować natomiast nie jest oczywiście mistrz mistrz
jakiegoś jakiegoś sportowego charakteru i jest to raczej takie takie zestawienie zarówno w skrzyni biegów jak i układu kierowniczego do
takiej spokojnej leniwy i Powiedziałbym
jazdy najtańszego Chevroleta dostaniemy w cenie 88000 zł będzie to wersja benzynowa o mocy
167 koni mechanicznych najdroższa za Silesia będzie kosztowała 150000 zł jest również to będzie benzynowa
tyle że v630 o mocy 258 koni mechanicznych testowane dzisiaj samochód to jest 2.2 diesel który
kosztuje około 135000 zł i prawie specjalnie tak od Ady w standardzie Jedyna rzecz którą trzeba było w tym momencie dokupić
tak z mojej wynika z konfiguratora to było okno dachowe cała reszta jest w standardzie standard jest naprawdę bardzo wysoki mamy to czujniki
parkowania z przodu i również z tyłu mamy dostęp
bezkluczykowy więc nie musimy wyjmować kluczyka z kieszeni przyciski są za jakieś
z tyłu wewnątrz znajdziemy automatyczną skrzynię biegów znajdziemy skórzaną tapicerkę znajdziemy również napęd
na cztery koła jak już tutaj bagażnika w bagażniku znajdziemy dwa dodatkowe fotele jest jest to samochód 7
miejscowy No i wreszcie możemy tutaj cieszyć się własnym parkowanie dzięki temu że samochód kamera
cofania więc jeśli chodzi o standardowe wyposażenie to Chevrolet naprawdę bardzo mocno rozpieszcza swoich klientów
dlatego że w tym samochodzie praktycznie wszystko i jest w stan No to jest jedno ale Podłóż General
Motors wycofują z powolutku Chevroleta z naszego rynku oczywiście
tworzy pewną lukę i chce aby nie została zajęta przez kogoś innego I co robię w
pycha tam oczywiście swoje własne produkty czyli Opla jest w porządku i właśnie to jest jest w tym przypadku
interesujące że Opel był przecież odrobimy droższy od Chevroleta a teraz sprawdziliśmy cennik i okazało
się że Antara w
takim samym wyposażeniu z napędem na cztery koła wersja Cosmo kosztuje 105000
zł plus 20000 zł taniej od Chevroleta
zwykle przecież była droższa teraz jest wyraźnie tańsza Czyżby to był już początek zmian być może mu dopilnować liśmy
czegoś przy cennika być może dopiero na miejscu i dolarów dowiadujemy się że ten samochód tak naprawdę tyle nie kosztuje i jest jeszcze
tańszy w tej chwili ma Ople jest bardzo dużo promocji albo cennikowe One około 140 cm gorzej w tym
że promocje sprawia że te auta są znacznie tańsze ta cena 135 000 również obejmuje rabat
w chevrolecie więc sprawa oczywista nie chcieliśmy się zatem zbyt długo skupiać możecie to wyjaśnić sam jeździ tym samochodem będziecie zainteresowani
W każdym razie jeśli chcecie kupić auto tego typu warto się zapoznać z ofertą jaki Opel Chevrolet
Captiva należy do samochodu który nie rzucają na kolana jakąś konkretną swoją cechą
to nie jest auto A niektórym ani szybciej
a nie jestem ani oszczędne nie
dobrze wykończone w środku natomiast ten model nie ma jakieś wyraźnych VAT jest to po prostu dobrze
wykonany solidnie wykonany samochód co prawda wykonany tu i ówdzie to oszczędność podejściem do doboru materiałów wykończeniowych ale jeśli ktoś ma założenie że chcą dostać dużo auta i dużo wyposażenie w bardzo rozsądnie skalkulowany cenie to właśnie filozofia przy produkcji Captiva wymiary Chevrolet aby dać jak najwięcej za jak najlepszą cenę Ja myślę że nie należy się bać przy zakupie tego że jeszcze z naszego rynku dlatego że jeszcze przez 10 lat General Motors obiecuję że te samochody można będzie
równo serwisować jak i dostać do problemów części zamienne a więc kwestia wycofania się przy roletach z naszego europejskiego rynku
nie powinno tutaj przy decyzji zakupowej mieć jakiegoś wielkiego znaczenia