Kilka dni temu informowaliśmy o nawiązaniu współpracy pomiędzy Chevroletem a klubem piłkarskim Manchester United. Znane już są szczegóły umowy.
Porozumienie podpisane na okres pięciu lat sprawi, że Chevrolet zostanie oficjalnym motoryzacyjnym sponsorem klubu. Umowa obejmuje też stworzenie pucharu Chevrolet China Cup w ramach trasy Manchester United 2012 Tour organizowanej na całym świecie przez firmę DHL. Puchar odbędzie się w lipcu 2012 roku Szanghaju oraz innym chińskim mieście, którego nazwa ma zostać niebawem podana.
Dzięki turniejowi Manchester United chce pozyskać nowych kibiców w Państwie Środka natomiast Chevrolet - zareklamować się w na tym gigantycznym rynku.
Producent aut ogłosił również, że rozpoczął współpracę z organizacją One World Futbol Project, która promuje piłkę nożną wśród młodzieży z najuboższych regionów świata za sprawą rewolucyjnej i praktycznie niezniszczalnej piłki. Chevrolet zadeklarował dostarczenie 1,5 miliona takich piłek w ciągu najbliższych 3 lat.