Chevrolet Camaro ZL1 został oficjalnie przyjęty do klubu „11 sekund” po tym, jak seryjna wersja auta pokonała odcinek jednej czwartej mili w czasie 11,93 s.
Auto wyposażone w automatyczną przekładnię na popularnym dystansie osiągnęło prędkość 185 km/h. W modelu ZL1 inżynierowie zastosowali na 9,9-calowy tylny dyferencjał umieszczony w wytrzymałej, żeliwnej sekcji centralnej, który wytrzymuje obciążenia generowane podczas kolejnych startów z wykorzystaniem maksymalnej mocy silnika. Standardem jest również chłodnica dyferencjału, która obniża temperaturę układu o około 38 stopni Celsjusza, co zapewnia lesze osiągi i większą żywotność.
O potencjale Chevroleta Camaro ZL1 świadczy fakt, że po założeniu opon przystosowanych do wyścigów na jedną czwartą mili lub pełnych „slicków” może się okazać, iż samochód jest za szybki do udziału w zmaganiach na torach aprobowanych przez stowarzyszenie NHRA (National Hot Rod Association), gdzie pojazdy osiągające czasy równe 11,49 sekundy lub lepsze muszą być wyposażone w pięciopunktową klatkę bezpieczeństwa.