Camaro lepsze od Mustanga
Dzięki wzrostowi sprzedaży, Camaro pierwszy raz od 25 lat znajduje więcej nabywców niż Mustang.
Nowe Camaro stanowiło łakomy kąsek od swojego debiutu w 2009 roku, jednak dopiero rok 2010 (pierwszy pełny rok sprzedaży) pozwala wymiernie ocenić popyt na muscle cara od Chevroleta. Ford Mustang nie traci zbyt wiele na popularności, jednak pierwszy raz od 25 lat jego sprzedaż spadła poniżej poziomu sprzedaży Camaro.
Wszystko wskazuje jednak na to, iż Amerykanie w równym stopniu kochają obydwa modele, a spadek sprzedaży w przypadku Forda był spowodowany oczekiwaniem na nowe silniki 3,7 litra V6 i 5,5 litra V8.
W listopadzie Chevrolet znalazł 4 164 nabywców, tymczasem Ford sprzedał o 71 mniej pojazdów niż konkurencja. Jeśli aktualne trendy znajdą swoje przedłużenie w grudniu, to ostatecznie Camaro wygra nieformalny wyścig z wynikiem lepszym o 9,5 procent.
Źródło: Moto Target