Bugatti Galibier i Super Veyron odwołane
Szef Bugatti Wolfgang Schreiber rozwiał wszelkie wątpliwości przyznając, że firma nie zbuduje „Super Veyrona” i nie wprowadzi do sprzedaży produkcyjnej wersji modelu 16 C Galibier.
Schreiber powiedział dziennikarzom magazynu Top Gear, że Bugatti nie ma zamiaru tworzyć ekstremalnej odmiany Veyrona, ponieważ 1200 KM w „standardowym” modelu to więcej, niż potrzeba. Z kolei produkcyjna odmiana czterodrzwiowego Galibiera nie byłaby do końca zgodna z obecną filozofią Bugatti.
Dobra wiadomość jest taka, że trwają już prace nad następcą Veyrona, który wyznaczy nowe standardy w klasie. „Możecie zapomnieć o McLarenie, Porsche i Ferrari. Jedynym konkurentem dla nowego Veyrona będzie... model obecnej generacji”, stwierdził Schreiber. Niewykluczone, że samochód otrzyma napęd hybrydowy.
(źródło: Mototarget.pl)