Brixton Rayburn 125, czyli dużo stylu za małe pieniądze
Brixton to młoda marka należąca do austriackiej grupy KSR, mającej w swoim portfolio m.in. CF Moto czy Lambrettę. Najnowsza propozycja pochodzi z segmentu maszyn 125 cm3 i spodoba się wszystkim fanom klasyki. W dodatku jest naprawdę atrakcyjnie wyceniona.
Retro powraca do łask. Brixton to kolejna marka, która zamierza zbić kapitał na rozwijającej się modzie. Trzeba przyznać, że robi to w wielkim stylu, gdyż Rayburn 125 ma wszystko, czego można oczekiwać od jednośladu tej klasy.
Klasyczne linie wyrażone są w postaci kanciastego baku, braku owiewki czy skórzanego siedziska opartego na lśniących sprężynach. Ciekawa jest też kolorystyka bazująca na matowych odcieniach czerni i błękitu. Niech was jednak nie zwiedzie klasyczny wygląd. Technicznie jest to bowiem nowoczesna maszyna.
Silnik o pojemności 125 cm3 ma wtrysk paliwa i chłodzenie cieczą. Generuje ponad 11 KM, co przy masie własnej na poziomie 134 kg gwarantuje raczej znośne osiągi. Standardem są też podwójne tylne amortyzatory czy zestaw tarczowych hamulców na każdym z kół.
Co ciekawe, maszyna będzie dostępna również w mocniejszych wydaniach o pojemności do 500 cm3. Za bazowe 125 cm3 w Europie trzeba wyłożyć 3099 euro co, biorąc pod uwagę styl i wyposażenie, wydaje się całkiem przyzwoitą propozycją.