Trwa ładowanie...
wiadomości
28-07-2008 11:38

Brakujące ogniwo - Mitsubishi Grandis

Brakujące ogniwo - Mitsubishi Grandis
d1kbdhq
d1kbdhq

Grandis doskonale wypełnia lukę między zwykłym kombi i tradycyjnym vanem. Przednia oś oddalona jest od tylnej o ponad 2,8 metra, co pozwoliło wygospodarować we wnętrzu miejsce dla sześciu pasażerów w trzech rzędach. Spora szerokość auta (prawie 1,8 metra) daje dożywotnią gwarancję, że dwójka pasażerów w każdym rzędzie nie będzie marudziła, że jest za wąsko.

Do tego bagażnik o maksymalnej pojemności 1545 litrów i 615 kilogramów ładowności. Całą tę przestrzeń zamknięto w bardzo atrakcyjnym opakowaniu. Charakterne spojrzenie, wlot w przednim zderzaku niczym z rasowego GTI plus interesująca linia boczna to elementy rzadko spotykane w vanach.

Tylne reflektory są bardzo efektywne i jeszcze bardziej efektowne, natomiast 17-calowe koła dopełniają całość. To jest naprawdę interesujący samochód.

d1kbdhq

Wnętrze samo w sobie niczym szczególnym nie zaskakuje, ale też trudno znaleźć jakiekolwiek znaczące uchybienia. Welurowe fotele są wygodne, obszerne i dają się regulować w sporym zakresie. Nie mają trzymania bocznego z wyścigówki, ale nie o to chodzi w tym aucie. Miejsca w każdym kierunku jest więcej niż wystarczająco. Wszechobecne schowki, uchwyty na butelki czy "wędrowna" popielniczka ułatwiają codzienne życie. Duża powierzchnia szyb daje pełen obraz sytuacji w każdym kierunku i rozjaśnia wnętrze. Osobna klimatyzacja dla 2. i 3. rzędu jest skuteczna, prosta w obsłudze i bardzo pożądana w tego typu aucie. Fotele trzeciego rzędu można schować do bagażnika, jeśli akurat w danym momencie wyżej cenisz bagaże od pasażerów. Operacja jest prosta, intuicyjna i nie wymaga tężyzny fizycznej na poziomie Pudzianowskiego. Na nieużywane zagłówki przewidziano miejsce w specjalnych wgłębieniach w bagażniku.

Deska rozdzielcza jest nowoczesna i ergonomiczna. Miłym dodatkiem jest umieszczony na niej lewarek skrzyni biegów. Zawieszenie dobrze tłumi nierówności i utrzymuje w ryzach auto w czasie nieco szybszej jazdy. Żadnego wrażenia nie robi też na właściwościach jezdnych komplet pasażerów. Materiały wykończeniowe są dość twarde, ale dobrze wyglądają i są spasowane bez zarzutu.

Silnik? Strategiczne dane - 2 litry, diesel, 136 KM, 310 Nm, setka w 11 sekund, maksymalnie 195 km/h. Taki elementarz wystarcza zarówno do szybkiego przemieszczania się w pojedynkę, jak i do błyskawicznych podróży z żoną i czwórką dzieci; z mężem, dwójką dzieci, babcią i opiekunką; z narzeczoną i jej czterema przyjaciółkami; z chłopakiem i jego czterema kumplami i tak dalej. Niepotrzebne skreślić.

Cena? 127 990 złotych. Dostępna obecnie wersja ma właściwie pełne wyposażenie - tyle poduszek ile miejsc siedzących, klimatyzację, elektrykę szyb i lusterek, komputer pokładowy, radio CD i elektroniczne poprawiacze błędów kierowcy (układ kontroli trakcji MATC i układ stabilizacji toru jazdy MASC).

wydanie internetowe: www.motobiznes.pl

d1kbdhq
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d1kbdhq
Więcej tematów