BMW seria 6 E63-64
| Lata produkcji | 2002 - 2010 |
| Dostępne wersje nadwoziowe | coupe; kabriolet |
| Silniki | 630i (272KM) |
| Skrzynie biegów | manualna; automatyczna |
| Rozstaw osi (mm) | 2780 |
| Długość (mm) | 4877 |
| Szerokość (mm) | 1900 |
| Wysokość (mm) | 1372 |
| Marki | |
| Model |
BMW serii 6 to samochód z segmentu G, czyli sportowe auta sportowo-rekreacyjne. Generacja E63/64 to dopiero druga odsłona "szóstki". Przedstawiono ją w 2003 roku podczas salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie, niemal 14 lat po zakończeniu produkcji poprzednika. Dostępna jest w dwóch wersjach nadwoziowych, jako 2-drzwiowe coupe oraz jako 2-drzwiowy kabriolet z miękkim składanym dachem. Seria 6 oparta została na technologii modelu serii 5 generacji E60. Nadwozie powstało z blachy aluminiowej i tworzyw termo- i chemoutwardzalnych. Produkcją tego auta zajmowały się zakłady w Dingolfing. BMW serii 6 dostępne było z 4 silnikami, z czego jeden to motor wysokoprężny. Topową wersją jest - produkowana jako coupe i kabriolet - odmiana M Power (BMW M6) z 5-litrowym silnikiem o mocy 507 KM i 530 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Wszystkie egzemplarze posiadają napęd na koła tylne. Model ten charakteryzuje się bogatym wyposażeniem za zakresu bezpieczeństwa oraz komfortu. Uznawany jest również za auto o ponadprzeciętnych
właściwościach jezdnych.