Trwa ładowanie...
04-07-2008 10:58

BMW Sauber kontratakuje

BMW Sauber kontratakuje
d32v4m1
d32v4m1

- Silverstone ma wspaniałą historię i jest bardzo fajnym torem - powiedział Robert Kubica przed Santander British Grand Prix. - Bardzo ważne, szczególnie w szybkim pierwszym sektorze, jest tam dobre dociążenie. W dalszej części toru przejeżdżamy parę wolnych zakrętów. Z punktu widzenia kierowcy, tor stanowi interesującą mieszankę zakrętów, stawiających różne wymagania. Wiatr odgrywa tam zawsze dużą rolę i może mocno wpłynąć na zachowanie samochodu w pierwszym sektorze. Poza tym trudno przewidzieć angielską pogodę - ścigałem się jednak na Silverstone już 3-4 razy i nigdy nie padało. A zatem, poczekajmy i zobaczymy.

- Silverstone to klasyczny termin w wyścigowym kalendarzu - mówi Mario Theissen. - Ten wyścig przyciąga kibiców szczególnego rodzaju. Brytyjscy entuzjaści wyścigów z reguły zwracają mniejszą uwagę na gwiazdy i show, bardziej interesując się samym sportem. Nasz team testował już w Silverstone w ubiegłym tygodniu. Robert i Nick pracowali nad set-upem na Grand Prix. Po trudnym weekendzie w Magny-Cours, zamierzamy wrócić do czołówki w Silverstone.

Dla BMW Group Wielka Brytania stanowi jedyny rynek, na którym produkujemy wszystkie trzy marki. Mini powstają w Oxfordzie, Rolls-Royce w Goodwood, silniki BMW budowane są w Hams Hall, a fabryka w Swindon jest głównym dostawcą karoserii i części do Mini. Po USA i Niemczech, Wielka Brytania to trzeci największy rynek dla BMW.

d32v4m1

- Rzecz jasna, w Anglii zamierzamy udowodnić, że nasze wyniki w Magny-Cours nie były dla nas sprawiedliwe - oświadczył Willy Rampf. - Wyciągnęliśmy kilka interesujących wniosków z testów w Silverstone i jestem pewny, że wrócimy do naszej poprzedniej formy. Aby szybko przejechać okrążenie Silverstone, należy dysponować samochodem z bardzo dobrym balansem aerodynamicznym. Kierowca musi utrzymać jak największą prędkość na średnio szybkich i najszybszych zakrętach, które są tak istotne na tym torze. Maggots - Becketts - Chapel to jedna z najlepszych kombinacji w całym kalendarzu F1. Silverstone posiada dość szorstką nawierzchnię i jest ciężkim torem dla opon. To oznacza, że będziemy używać twardszych mieszanek.

[

]( http://www.autoklub.pl )

d32v4m1
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d32v4m1
Więcej tematów