BMW najlepiej radzi sobie z KERS?
Zdaniem niektórych analityków system odzyskiwania energii kinetycznej KERS pozwoli bolidom BMW Sauber na wygenerowanie dodatkowych 80 koni mechanicznych.
Tylko McLaren (słowami szefa inżynierów Paddy'ego Lowe'a) przewiduje taki zysk. To istotna przewaga nad konkurencją. Tym bardziej że nie wszyscy przykładają do tej nowinki tak wielką wagę, jak niemiecki team i Brytyjczycy.
- Prace są zaawansowane i jestem zadowolony z postępów - krótko tłumaczy Theissen i dodaje, że zespół stworzy bolid, który może zawieźć jednego z kierowców po tytuł mistrza świata.
Dla Niemców KERS to nie tylko zabawa w sport, ale i wielkie pieniądze ze sprzedaży aut z zamontowanym systemem. Dlatego Theissen stał na czele inżynierów walczących o jak najszybsze wprowadzenie nowych regulacji bez taryfy ulgowej dla konstruktorów.
_ Więcej w dzienniku "POLSKA The Times" _