BMW i8 wyprzedane, na i3 już 10 000 zamówień
Samochody elektryczne to nisza? Samochody sportowe to nisza? W obu przypadkach odpowiedź jest twierdząca, a mimo to BMW może pochwalić się sukcesami w tych segmentach rynku. Hybrydowe auto sportowe i8 znalazło już klientów na cały pierwszy rok produkcji, a elektryczne i3 odniosło jeszcze większy sukces.
Modele i3 oraz i8 prezentowane były na wielu salonach samochodowych i przez lata zdążyliśmy się do nich przyzwyczaić. Mimo to modele produkcyjne nadal wyróżniają się swoją niezwykłą stylistyką. Wieloletnie promowanie tych samochodów przyniosło jednak wymierny zysk, oba już można nazwać hitami sprzedaży.
Pierwszy egzemplarz sportowego i8 dopiero trafił do klienta, ale wiadomo, że BMW znalazło już kupców na wszystkie egzemplarze zaplanowane na pierwszy rok produkcji. Hybrydowy model i8 typu plug-in łączy wszystko czego chcą bogaci klienci – prestiż, wyjątkowy wygląd, ekologię i osiągi. Nic zatem dziwnego, że chętnych nie brakuje.
Jeszcze większym sukcesem okazało się miejskie elektryczne BMW i3 (z opcjonalnym silnikiem spalinowym działającym jako generator prądu). Model ten został bardzo ciepło przyjęty zarówno przez klientów jak i dziennikarzy motoryzacyjnych. Efekt jest imponujący. Choć i3 jeszcze nie trafił oficjalnie do sprzedaży to BMW zebrało na niego już 10 000 zamówień. Choć nie jest to model szczególnie rewolucyjny, ani tani, to samo logo BMW ma być zapewnieniem o jakości samochodu.
sj, moto.wp.pl
Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!Sprawdź ceny akumulatorów na Allegro i wybierz najkorzystniejszą ofertę!