Biznesmeni najczęściej wybierali BMW serii 5
W 2013 r. BMW serii 5 okazało się najchętniej kupowanym samochodem dla biznesmenów dla świecie. Łącznie sprzedano 366 992 egzemplarzy tego pojazdu.
Do tego sukcesu w dużym stopniu przyczynił się lifting modelu z zeszłego roku, poszerzający paletę silnikową i dopełniający program specyfikacyjny. Klienci mieli też do dyspozycji szeroką ofertę z zakresu BMW Connected Drive. Co istotne, BMW serii 5 było najpopularniejsze wśród biznesmenów również w 2012 r.
Od czerwca 2013 r. gama jednostek obejmuje motory od 143 do 560 KM. Wszystkie warianty i modele BMW serii 5 wykorzystują pakiet BMW EfficientDynamics, na który składają się odzyskiwanie energii hamowania, funkcja Auto-Start-Stop, wskaźnik optymalnego momentu zmiany biegu, tryb jazdy ECO PRO oraz funkcja "żeglowania" (wybiegu z odłączeniem silnika od skrzyni biegów po puszczeniu gazu w skrzyni automatycznej.
Samochód posiada na swoim wyposażeniu również w pełni diodowe lampy główne LED, system widzenia nocnego z rozpoznawaniem ludzi i zwierząt, układ Dynamic Light Spot, system wzywania pomocy, asystenta ruchu drogowego i parkingowy oraz regulator prędkości.
Źródło: BMW
ll/moto.wp.pl