Trwa ładowanie...
15-10-2013 10:28

Będziemy sobie pożyczać samochody?

Będziemy sobie pożyczać samochody?Źródło: PAP/Bartłomiej Zborowski
d2xqs7l
d2xqs7l

Coraz więcej producentów aut szuka sposobu na przekonanie do siebie młodych ludzi. Jednym z rozwiązań, które mogą zrewolucjonizować sposób myślenia o własnych 4 kółkach jest carsharing - idea dzielenia samochodu.

Z każdym rokiem coraz mniejsza ilość młodych osób w Europie i USA kupuje samochody. Ma to swoje przyczyny zarówno w ekonomii, jak i zmieniającym się stylu życia. Osoba, która przystępuje do programu carsharingu rozlicza jedynie czas i przejechane kilometry. Paliwo, pełne ubezpieczenie oraz wszelkie koszty związane z eksploatacją samochodu leżą po stronie producenta bądź firmy udostępniającej auto.

- Bardzo wyraźnie widać, że koncerny takie jak BMW czy Daimler już teraz traktują carsharing jako istotne narzędzie marketingowe. Pozytywne doświadczenia z systemem wspólnego wykorzystywania samochodów mogą bowiem wpłynąć na sprzedaż, zwłaszcza modeli innowacyjnych, a to jest istotne dla młodych ludzi goniących za trendami - mówi Wojciech Borowski z CEO McCann Worldgroup, która przygotowała analizę na ten temat.

Projekt Car2Go Daimlera, z flotą składającą się wyłącznie ze smartów fortwo już odniósł sukces w 11 największych miastach świata. Jego kampania opierała się na pokazaniu użytkownikom, jak efektywnie ta usługa potrafi dopasować się do ich stylu życia.

Program BMW - DriveNow - koncentruje się natomiast na reklamie i promocji, w której centrum znajduje się flota samochodów elektrycznych oraz ekonomiczne i ekologiczne zalety usługi. BMW zainwestowało także w aplikację mobilną, dzięki której parkowanie staje się łatwiejsze a dzielenie się autem urasta do rangi jednego z najbardziej przyjemnych doświadczeń, jakie może zaoferować nowoczesne miasto.

Źródło: McCann Worldgroup

ll/moto.wp.pl

d2xqs7l
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d2xqs7l
Więcej tematów

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje siętutaj