Trwa ładowanie...
13-01-2016 18:24

Auto z Polski zareklamuje się podczas tegorocznego Super Bowl.

Auto z Polski zareklamuje się podczas tegorocznego Super Bowl.Źródło: Eastnews
d3sk5nu
d3sk5nu

Super Bowl, finał sezonu futbolu amerykańskiego NLF, to jedna z największych imprez sportowych świata. Rok temu, w samych tylko Stanach Zjednoczonych, obejrzało ją w TV ponad 114 milionów widzów. W tym roku, po raz pierwszy w historii, w czasie przerwy meczowej zostanie wyemitowana reklama samochodu produkowanego w Polsce.

Buick Cascada to amerykańska odmiana Opla Cascady, produkowany tak jak i pozostałe wersje tego modelu, w gliwickim zakładzie General Motors. Amerykański koncern rozpoczął właśnie produktową ofensywę należącej do niego marki Buick, a jedną z jej gwiazd jest właśnie kabriolet z Polski. Firma zadecydowała zatem, by po raz pierwszy również w swojej historii, przygotować reklamę na spektakularny finał ligi NFL.

Reklamy podczas Super Bowl to także wydarzenie w świecie mediów. Ich ceny biją wszelkie rekordy i tegoroczna stawka za 30 sekundowy „spot” przekroczy zapewne kwotę 5 milionów dolarów. Producenci przygotowują zwykle specjalne kampanie reklamowe, ukierunkowane właśnie na tę spektakularną imprezę. Co roku robione są także rankingi najlepszych reklam wyemitowanych w czasie Super Bowl.

Finał NFL w 2016 r. będzie organizowany po raz 50., spodziewana jest zatem jeszcze większa oglądalność niż w latach poprzednich. Rosnąca z roku na rok widownia przed telewizorami jest gigantycznym magnesem dla producentów i okazją do pokazania swoich wyrobów maksymalnie dużej grupie klientów. Buick pokłada spore nadzieje w Cascadzie, bo nowoczesny kabriolet ma pomóc w radykalnym odmłodzeniu klienteli tej marki. Auto produkowane w Gliwicach już jest eksportowane za ocean, a jego sprzedaż rozpocznie się jeszcze w tym miesiącu.

Buick nie jest jedną z wiodących marek w GM, ale to właśnie tegoroczna reklama na Super Bowl będzie największą, jednorazową inwestycją koncernu w promocję. Cascada także nie jest planowana na lidera sprzedaży, ma za to pełnić role wizerunkową, świadczącą o nowoczesności i jakości aut tej marki. Swoje reklamy na finał NFL zapowiedzieli także m.in. Honda, Hyundai, Acura i Mini.

BC

d3sk5nu
Oceń jakość naszego artykułu:
Twoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.

Komentarze

Trwa ładowanie
.
.
.
d3sk5nu
Więcej tematów