Audi A3 III Sportback 2.0 TDI 150 KM, 2016 - test AutoCentrum.pl #293
Test Audi A3 III Sportback z silnikiem 2.0 TDI o mocy 150 KM
Witam serdecznie dzisiaj są bohate… Rozwiń
Transkrypcja:
Witam
serdecznie dzisiaj są bohaterem testu jest Audi po face liftingu
i patrząc na ten samochód Myślę o tym że patrząc
z perspektywy czasu pewne
decyzje wydają się oczywiste ale kiedyś wcale przykłady mogą być samochody z segmentu Premium
Otóż wcześniej z jakiegoś powodu wszyscy wytwarzali
Takie samochodu tylko w nadwoziu Sedan to były wielkie luksusowe limuzyny pierwszym
producentem który wpadł na to że Premium może zagościć też w segmencie C bo właśnie Audi iw ten sposób
20 lat temu powstała pierwsza generacja Audi A3 która zaoferowała nowych mniejszych samochodów coś to
wcześniej nie było to w tym segmencie dostępny sukcesy nie kazał dla siebie długo czekać pierwsza generacja została sprzedana w
prawie 900000 druga przebiła to o 1000000 a trzecie ma szansę ustanowić
kolejny rekord dlatego że jest w połowie cyklu właśnie pojawił się facelifting a i już na liczniku Mamy
ponad 1000000 sprzedanych egzemplarzy co się zmieniło w Audi A3 po face liftingu przyjrzymy się dzisiaj zapraszam
audio
do
kiedy wprowadza nową generację to nie widzimy wielkich Rewolucje a co dopiero A kiedy mamy do czynienia swoich liftingiem to
zmiany są raczej kosmetyczne aczkolwiek nie sposób nie sposób przeoczyć nie trudniej
dostrzec to takie zmiany Jak lepiej zarysowane wloty powietrza czy inaczej czy bardziej wyrazisty
Single Frame natomiast patrząc na reflektory no nie przeoczyć żeby zostały się podobne do tych
z Audi A4 widzimy to takie charakterystyczne w wycięcie w dolnej części Poza tym po
raz pierwszy zresztą w segmencie c w Czy można dokupić Matrix ledy.eu to prawda nasze te stówka tej opcji nie
posiada ale gdyby miały to się pojawić to rachunek za ten samochód wzrósłby o 8700
zł to nie jest małą kwotą bo na przykład w takim Oplu Matrix ledy dostępne są za jakieś 3000 zł mniej
no ale segment Premium ma swoje wymagania Jeśli spojrzymy na samochód C to nie
zauważymy jakieś z większych zmian natomiast z tyłu No można by powiedzieć się o inaczej zarysowanym
tylnym zderzaku który tak sprawia
że ten samochód jest takie trochę szerszy masywniejszy No i dodaje mu się rzeczy trochę bardziej za dzielnego wyglądu Podsumowując
zewnątrz że są widoczne Choć trzeba na chwilę zawiesić oko żeby dostrzec samochód przed
liftingiem nie wyglądał źle Teraz jest odświeżony wygląda troszkę lepiej a teraz Zapraszam do środka sprzedaż do środka
w pierwszej kolejności widzimy największą nowość wirtualny kokpit w ekran o przekątnej 12
i 3 cale pozwala nam wyświetlać mnóstwo różnych informacji na różnych sposobów
Czyli mniej więcej to co widzieliśmy już w innych modelach takich jak Audi TT czy R8 ale w odróżnieniu od tych dwóch
modeli podobnie zresztą jak w Audi A4 to oprócz tego mam w centralnej części kokpitu taki
oto ekran systemu A my życzymy o ile tym ekranem sterujemy przemocy przycisków na kierownicy a
o tyle ze starym Majster tego zestawu przycisków który jest
bardzo uproszczony nie ma tu zbyt wiele przycisków i wszystko jest bardzo bardzo
intuicyjne zwróć uwagę ten ekran nie jest również dotykowy bo nie dziwi Oczywiście że ten nie
jest dotykowy Także mamy to zdalne sterowanie Oby dwoma ekranami i wszystko
jest naprawdę Max intuicyjne przy okazji wprowadzono przede wszystkim nowe możliwości łączności
do a trójki możemy zamówić usługę Audi Connect 3 letnią licencją za 1700 zł Czy interfejs łączności
ona mnie za tę samą kwotę nawigacja MMI Navigation MMI Touch kosztuje aż 12000
ale mniej więcej za połowę tej kwoty dostaniemy inny system ale bez płytki dotykowej w Tesco znalazł
się też niezły system audio Bang and Olufsen za 3800 zł na liście systemów
wspomagających kierowcę pojawił się na przykład asystent jazdy w korku który został przeniesiony z młodymi tak 73
A4 przez krótką chwilę samochód może całkowicie autonomicznie podążać za ruchem spowolnionym do 65
km na godzinę oczywiście do przetestowania tego systemu przydałoby się automatyczna w którą Lasciate
stukanie jest wyposażone więc tym razem tego nie pokażemy system pre Sense który Inicjuje hamowanie awaryjne kosztuje
1600 zł Ale rozpoznaje też pieszych kamera cofania to koszt około 1000 asystent zmiany pasa
ruchu 2500a system aktywnego utrzymywania pasa ruchu 3000 większość tych systemów
można kupić w ramach jednego pakietu za 8500 zł i
my się teraz wykończeniu testowanego samochodu mamy to naprawdę najwyższy stopień staranności
wykończeniu w sumie patrząc na cennik który za chwilę Zaraz pojedziemy wiernych w jednym to
nie dziwi albo Patrzcie wszystko co wygląda na metal jest metalem wszystko to jest
takie przyjemne chłodne w dotyku mamy to też na przykład takie elementy również
metalem bardzo ładne Zresztą stylistycznie tutaj mnóstwo tworzywa na na konsoli
które jest miękki ugina się pod palcem tam dalej już pod samą szybą w drugim się pod palcem wszystko to jest dobrze
spasowany nie hałasuje tutaj nawet gdzieś złośliwy można wejść głębiej pod kierownicę nie
hałasuje to
jest inny rodzaj tworzywa nie
hałasuje to wszystkie elementy dekoracyjne
cisza możemy pójść niżej to oczywiście twardy plastik ale też taki matowy przyjemny w dotyku cisza
cisza
tutaj
udaje mi się wprowadzić to w delikatne ruch ale też nie hałasuje pod prawym łokciem widzimy całkiem sporo
No no pianki pewnie pod skórą pod lewym łokciem z kolei to
już nie mamy skóry mamy takie tworzyło które jest dosyć twardy tutaj widziałbym troszkę więcej pianki
powiedzmy albo czegoś miękkiego to widzimy alkantary na boczkach drzwi Zresztą
Alcantara jest też na fotele które są wykończone połączeniem właśnie skóry i i Alka na
drzwiach mamy też takie
metalowe dekoracyjne wstawki które dobrze wyglądają świecą też tam pod spodem ale to będziecie widzieć w sensie
techniczne i pokażemy jak to wygląda w nocy No i to na górze warzywo które już tak bardzo miękkie nie jest ale też
jest bardzo przyjemny w dotyku i też ładnie wygląda wygodna kierownica spłaszczoną dołu ze znaczkiem
s No myślę że to naprawdę nie ma na co narzekać zarówno jeśli chodzi o dobór materiałów wykończeniowych bo
to mnóstwo jest tych nieprzyjemnych plastików tutaj na przykład tworzywo niżej wciąż jest miękkie wciąż miękkie
Jeszcze dalej też mieli zresztą to co widzimy Przypominam też się dosyć mocno Audi nowe
A4 i No cóż zobaczymy teraz na wymiar happy to
jak widać mamy taką tackę mamy to przy okazji port USB
oznaczono numerem jeden Bo jest jeszcze drugie i mamy też wyjście 12 woltów mamy dwa miejsca na kubeczki
które są wypełnione takie pomysłowym i pojemnika nie tutaj ewidentnie mamy do czynienia
z koszem natomiast to być chodzi o odłożenie jakiś drobiazgów być może nawet
telefonu nie raczej nie nie telefonu dlatego że miejsce na telefon znalazły się to uwagę Dzień
dobry telefon czy okazję pobytu w tym schowku ponieważ mamy to odpowiednie
oznaczenie mi to naprawdę działa oprócz tego przy okazji znajdujemy to drugi port USB oznaczony
właśnie nr 2 nawet to znalazło się miejsce na takim na taką siateczkę która może to przytrzymać
jakieś drobne materiały oczywiście Włączyłem to aparat powiększając w ten sposób optycznie ten
schowek mówię coś chodziło jego głębokość to No widziałem głębsze schodki i możemy jeszcze sięgnąć
tutaj do schowka przed pasażerem od razu Zwróć uwagę na jego wykończenie cały jest na
takim przyjemnymi materiałami i a przy okazji widzimy to miejsce na kartę SIM 2 karty SD i płytę
kompaktową a przy okazji znajdujemy cennik tego samo I tak oto Długa
bardzo długa lista różnych przyjemnych obcy sprawia że samochód zamiast 128000
w wersji kosztuje w wersji testowej no praktycznie 2 razy tyle więc
Przyjemności kosztują Ale ty przyjemności widzicie sami jest to całkiem sporo do i jeszcze miejsce w drzwiach
to półtora litrowa butelka Myślę że bez problemów się zmieści w miejsca to jest to u podstawy pod dostatkiem to
już jestem mówiąc nie mamy aż takiego wykończenia i to nie mogę nie odwołać
się do golfa w którym akurat takie że nie są całkiem nieźle wykończone więc każda Dodaj firmę Marka
w ramach wag ma swoje jak widać upodobania i założeniu to
jeszcze na górze mamy jak widać się ciemno podsufitkę mamy też tutaj
jakiś przycisk sterowania światełkami w okno dachowe No myślę że na wszystko
jest wykończone tak aby w tym samochodzie dobrze i przyjemnie spędzało się czas jeśli
chodzi o wymiar praktyczny również czy się chodziło o estetyczny czy też wymiar taki masz te stołek dotykały a druga
to segment c Więc nie mocno się spodziewać jakiś wielkich przestrzeni w środku w Ostrowiec siedzące na miejscu kierowcy nie
jest żaden sposób ja tutaj poszkodowany nawet wersji z oknem dachowym które zawiera trochę przestanie
nad głową w cios Mam 1 palet przestrzeni kierownicy mogę regulować w dwóch płaszczyznach w bardzo szerokim zakresie więc
sobie ustawiam nawet nie najwyższą pozycję i też jest okej fotel reguluje tutaj elektryczny akurat w naszej osobno
naprzód osobno tyłu na wysokość mamy też odcinek lędźwiowy regulowane w dwóch płaszczyznach również
elektryczny Oczywiście obce pochylenia kąta pochylenia oparcia taki jeden przycisk który włącza
i 1 tryb masażu jest działa na wyświetlaczach to prawda nie dostałem żadnej informacji na ten temat ale
czujemy po prostu na plecach warto też trzeba pokazać się zagłówek który da się wyregulować na wystarczająco wysokość
tak żeby żeby długo trawy skuter czuł się bezpiecznie i po podkreślić że mamy to również regulację
wysokości pasa także Zobaczcie sami siedzą zgodnie ze sztuką a teraz zobaczymy co zostało za mną a z
tyłu nie ma cudów ma wysokość nie mam miejsca dość dużo bo tutaj stanie się wyprostować również
moje kolana wylądowały w tej skorupie fotele i brakuje mi dosłownie parę
centymetrów natomiast miejsca na nogi z kolei jest pod dostatkiem zwrócił uwagę że tutaj nawet
taki jest cieplejsze zimowe buty bez problemu mieszczą się nie pod hotelem kierowcę tak że przede
mną bym musiał na metr osiemdziesiąt to powiedziałbym zupełnie inną historię ale też były trasa Ma swoje
zasady i teraz tak no możemy tutaj wyregulować się na wysokość Czy w obu zagłówki jak widać się jakiś tam za jest
mamy to wyjście 12 voltów mamy to nawiew na tył co jest bardzo przyjemne szczególnie nie teraz
kiedy jest już się chłodno tutaj mamy jeden jedną drugą siad schowek który jest odpowiednio ukształtowane
aby można było do niego dać nawet większą butelkę wody mamy też się podświetlenie na
prawo i na lewą stronę osobno dla siedzących z tyłu No i bardzo też pokazać że
mamy to taki
oto podłokietnik który
ma jeszcze takie dwa miejsce na kubek i który jest całkiem całkiem komfortowy
tutaj nie widzę w tej chwili przejścia dlatego że dlatego
że go nie ma Ciekawe
mamy za to jak widać mocowanie ISOFIX czego dowodem jest fotelik
który
został to ustawiony zgodnie ze sztuką widzimy tam wszystkie Control zielono No i fotel pasażera
ustawiony jest identycznie jak fotel kierowcy No jak widać foteli się zmieścił poprawnie
chociaż przestrzeni na to aby tutaj wygodnie rękę i go w wypiąć już tak wiele niestety
nie zostało w
bagażniku novaya trójki znajdziemy 380 litrów czyli pojemność identyczne jak w Golfie ale jeśli się przyjrzymy szczegółowe
znajdziemy które No naprawdę nie zasługuje na to żeby być w aucie premium i takim
dobrym przykładem jest oświetlenie bagażnika Zwróć uwagę że oświetlenie jest zrobione także ślepie
osoby które tutaj schyla się do do do jakiś tam bagaży bo świeci tylko w dół jednocześnie żeby
się osiągnąć taki efekt żeby świeciło tylko w dół to to od góry musi być tam no i jest osłonięty ale też wchodzi do wnętrz do bagażnika
i na przykład Jeśli będziemy mieli wielką walizkę No to może przeszkadzać Otóż mnie nie będzie przeszkadzać bo jest osadzona do takiej
pływającej podstawie i o w ten sposób do środka takie proste rozwiązanie ale bardzo przemyślane znajdziemy
to też haczyki po prawej po lewej stronie identyczny byłem trochę wyglądem Popatrzcie tą blokadę albo nie wiem włącznik świateł na przykład Ciekawe
bardzo zauważyć że ten ten haczyk jest dosyć nisko więc raczej nie będzie to żadna żadna
worek na tym wisieć a raczej leżeć natomiast mocowanie worków to
myślę że też nie będzie problemu bo jak widać mamy tu mnóstwo różnych siadaczek które pomogą nam tą przestrzeń zorganizować się mleczną tutaj po lewej stronie też jest siateczka
za którą znajdziemy jak widać 12 woltów i
możemy jeszcze zajrzeć pod podłogę bagażnika Gdzie znajdziemy dojazdówkę no
i trochę sprzętu audio trochę wolnego miejsca w bardziej jeszcze to można by było co nie co nie pod
podłogą Jak przewieźć po złożeniu oparcie tylnej kanapy dostajemy 1400 2
l pojemności bagażnika Zwróć uwagę że nie mamy to progu te oparcia składają się prawie
równoległe do do drogi ale nie tak do końca równoległe tylko zaznaczyć siedząc na tylnej kanapie powiedziałem
że nie mamy to otworu na na narty i nie mamy natomiast cały ten segment możemy ewentualnie ten złożyć w ten
sposób ten Marty czy przewozić No i jak widać możemy sięgnąć do
tych oparć stąd o
w ten sposób wszystko ładnie poskładać i mieć to całkiem miejsca na klapie bagażnika znajdziemy jeszcze
jeden schowek zwróć uwagę znów kształt podobny do wyłącznika świateł A może haczyk a nie jednak to blokada otwieramy
i w środku znajdujemy widać trójkąt No i wygodne zamykanie bagażnika dwa uchwyty po
prawej i podaj po face liftingu znajdziemy zmiany pod maską Audi zarówno w wersji A3 jaki S3 RS3
ja zaczniemy od a trójek tutaj nowością jest silnik 1 TFSI 3 cylindry 115
koni może nie brzmi zbyt premią ale skutecznie obniża cenę bazowej wersji tego samochodu drugą nowością jest
silnik 1,4 FSI w którym jest funkcja odłączanie cylindrów tak jak wspomniałem w Esce również Mamy zmianę zamiast czy 100 koni
ma 310 a RS zostały teraz se 400 koni i więc Magiczna granica została osiągnięta
400 koni natomiast mówię o laskach liczby mnogiej bo teraz mamy też możliwości wyboru nadwozie też
następna wersja Sedan jeśli chodzi o naszą te stówkę to mało na pod maską silnika 2 0 TDI
150 koni i dosyć nietypową konfigurację bo mamy to napęd Quattro a jednocześnie manualną skrzynią biegów w skrzyni biegów zwykle
jednak Quattro było w testach audio zestawione z automatyczną skrzynią plusem deklaruje że w tej konfigurację
samochód powinniśmy statki w 8 i 3/10 sekundy w Krakowie od 4 dni padało więc na razie sprawdziliśmy to na mokrym i wyszło
nam 8 i 6 Natomiast dzisiaj po południu chyba lepsze warunki więc wynik naszego pomiaru
przyspieszenie do setki na suchym poznacie i mój niedługo też poznamy wy zobaczycie to w osobnym firmie średnia prędkość maksymalną
to jest to 214 km a gdybyśmy się zdecydowali na wersję z napędem na przednią oś na
prędkość byłoby odrobina 218 do baku zmieścił maksymalnie 50 litrów paliwa będzie w
tempie 5 litrów na 100 km średnio 4,4 poza miastem lub 59 w mieście tym
samym jeżdżące według Audi ostrożnie poza miastem jesteśmy w stanie nawet
ponad 1300 km przyjechać na jednym tankowaniu w praktyce będzie wiadomo trochę mniej bo spalanie
średnie to po paru 1000 km bo tak mamy nie zresetowany od dłuższego czasu na komputer pokładowy wynosi
7 l na 100 km co biorąc pod uwagę że samochód Pewnie był w akcjach i prowadziło bo
w wielu różnych kierowców z wieloma różnymi stylami jazdy Wydaje się być bardzo rozsądny niczym
często
widzę w komentarzach pytanie dlaczego Testujemy tyle samochodów z silnikami Diesla odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna bo bo to jest
pochodna kilku czynników Po pierwsze w masowych jest bardzo dużo samochodów z silnikami Diesla po te samochody robią duże przebiegi importerów zwyczajnie łatwiej jest je utrzymać nie w parku drugie kiedy wybieramy ten samochód na dłuższy przebieg wiem że przyjedziemy tym autem parę tysięcy kilometrów to też wolimy mieć samochód który zużywa 5 litrów niż te 15 ale też jest to czasem nie określone znaczy tym razem Odkąd
ja się umawiałem na a trójkę w wersji nadwozia Sportback nie precyzując wersji silnikowej No ja akurat przy odbiorze okazało się że też jest to kwestia TDI i ja jestem osobiście coraz więcej
bardziej wyraźny zwolennikiem aut z silnikiem benzynowym ale akurat w a trójce diesel ma całkiem sporo sensu Wynika to że na trójce możemy zostawić napęd Quattro wyłącznie z silnikiem diesla a to akurat w tym samochodzie o tyle nam się przydało że
jak to auto przyjechało do Krakowa to przez kilka dni jeździło wyłącznie po mokrym asfalcie bo cały czas padało a dzisiaj rano wyjeżdżając na plan i
jeździłem było było było tak zimno że Jechałem przez 5 minut z mrożonym asfalcie
po po takim błyszczącym asfalcie z lekkimi nawet szronem mam wrażenie nie i ten samochód z napędem Quattro radził sobie z mokrymi na takim śliskim złożonym asfalcie równie dobrze praktycznie co teraz kiedy jest już plus 5 i jest zupełnie suchy asfalt bezpiecznie przewidywalnie bardzo Pewnie trzyma się drogi i nie tylko kiedy idziemy na wprost czy kiedy prawda zatrzymują się z miejsca i dodajemy mocno gazu który
z trzech manualna skrzynia biegów więc może gdzieś tam wkręcić mocniej strzelić ze sprzęgła i po prostu jedziemy tam gdzie trzeba nie mam Jelenia w miejscu nie ma tracenie atrakcji tutaj wszystko działa tak jak kierowca sobie zażyczy nawet jeśli jest to takie dosyć się dynamicznej sportowe życzenie jedziemy Odjeżdżamy więc Quattro sporo sensu i biorąc to pod uwagę nie cieszę się
że do nas przyjechała kule w auto z silnikiem diesla O Jezu jeszcze jego inne zalety tak jak ja oszczędność moment obrotowy No i tak dalej jesteś jedna wada o której zaraz nie wspomnę na
na ból pamiętasz że się przejrzymy to obiad czy ma podstawową wersję
zawieszenie nazwaną dynamiczne i to jakby od razu sugeruje jak ten samochód
jeździ i jak producent zaznaczyć jak ten samochód jeździ No i rzeczywiście ten samochód ze może nie prowokuje
ale bardzo lubi dynamiczną jazdę bardzo lubi jazdę Gdzie są zakręty Bardzo lubi kiedy się go szarpnie gdzieś tam w prawo i w lewo bo on bardzo posłuszny chętnie wykonuje wszystkie polecenia więc jadąc tą 50
załóżmy Jeśli chcemy zrobić bardzo ostry manewr i odbić bardzo mocno teraz na przykład mam równy 50 w lewo w prawo bardzo posłuszny wykonał to ten manewr nie migały żadne kontrolki na desce rozdzielczej zawieszenie wyrobiło tak jak powinno i ten samochód wykonał to dosłownie z przyjemnością układ kierowniczy do pracy nie pozwala pokazywać gdzie ten samochód ma jechać więc naprawdę to nie można się przyczepić ani do zawieszenia ani do układu kierowniczego może nie jest najbardziej wybitna jaką jeździłem ale w zupełności okej nie ma się czego przyczepić więc na dobrą sprawę jak się tak przyjrzymy wrażenia z jazdy to tak trzymanie się drogi super układ kierowniczy w bardzo fajny precyzyjne Oczywiście jakby mógł zapomnieć by my mamy też za chwilę ale sprawdzę i możemy tutaj ustawiać efficiency Komfort auto i dynamic ja akurat w tej chwili cały czas jeżdżę na wersji dynamiczny bo to sprawia że układ kierowniczy staje się taki trochę cięższy troszkę jestem bardziej komunikatywny powiedzmy i to mi się najbardziej podoba ta wersja aczkolwiek zawsze możemy przełączyć wersję Comforty i jeździć troszkę inaczej w samochodzie do pasuje też do nas ale właśnie ta Weź się dodaje się do kogoś interesowała to to to to jest to naprawdę auto które bardzo chętnie jeździ tak jak tego chcemy i polecenie nawet takie dosyć niespodziewany ostre i e-sportowe jedyna rzecz i to byłaby wracam
do jedności do silnika diesla gdybyśmy mieli silnika benzyna nawet nie miał na co narzekać natomiast mamy to silnik wysokoprężny który wydaje odpowiednie odgłosy i o ile udało się te charakterystyczne od diesla wyciszyć to jednak takie tło akustyczne w decybele latające może takie
ugrzeczniony decybele jeśli chodzi o o barwę ale jednak jest tych tutaj całkiem sporo więc jak się kręci wkręci na wyższe obroty to jednak w okolicach czterech trzech i pół dosyć głośno w okolicach telefon poniżej trzech jest już okej ale powyżej trzech będziemy słuchać jak ten samochód dosyć wyraźnie hałasuje chodź klekot Diesla to jednak słychać te decybeli na dobrą sprawę Dzięki silnikowi Diesla mam to jeden wyraźny powód dla którego mogę powiedzieć samochód nie ma samych zalet ma też ma by mógł być lepiej wyciszony poza tym nie wiem co by było gdybym miał silnik benzynowy chyba nie miał pewnie co narzekać bo kilka rodzajów zawieszenie możemy dokupić za 1000 zł zawieszenie sportowe które będzie o 15 mm dłuższy
od standardowego który jest nazywany dynamicznym jeśli uznamy że to za mało Możemy też zakupić zawieszenie S Line który
będzie kosztował 2700 zł i będzie o 25 mm niższe od standardowego czyli dynamicznego Możemy
też pójść w drugą stronę i nie chce mieszkamy w trudnym terenie dokupić za tak zwany na złe drogi które będzie o 15
metrów wyższe od standardowego dynamicznego writing
to też okazja do zmiany w cenniku i tak podstawowa wersja Audi A3 kosztuje teraz 100 zł więcej
a więc 98200 zł mimo że bazuje i nie da silniku 12 TFSI tylko na silniku
E10 TFSI warto jednak przyjrzeć w silniku mi to okazuje się że większość sensowne
konfigurację Zamknij się w kwocie 120 dwadzieścia 150 000 zł choć jeśli ktoś mógł zaszaleć to 120
000 wydana same dodatki tak jak to mamie przypadku naszej testów nigdzie wartości dodatków wynosi około 18000
zł tak jak wspominałem ten samochód kosztuje około 250000 zł Co oznacza że na
ten samochód moglibyśmy mieć Audi S3 i jeszcze nam zostało 50 000 na dodatki złą wiadomość jest
dla nabywców zainteresowanych wersję Cabrio 3 drzwiową przed facelifting Emi nie sprzedawała
się dość dobrze więc importer postoju wycofać ją za ofertę z ciebie te dwie wersje oferty
a więc dzisiaj musi Prowadź na wersji Sport Bike inwersji limuzyny lifting
Audi A3 został przeprowadzony mniej więcej w połowie cyklu produkcyjnego tego modelu Co oznacza że jeszcze
przez morze trzy-cztery lata nie zobaczymy nowej generacji a trójki Czy
to wystarczy aby podtrzymać zainteresowanie klientów
na tym modelem na tyle aby trzecia generacja A to powtórzyłam
że nawet pobiła rekord drugiej Wydaje mi się że tak bo chociaż zewnątrz ze zmiany w tym
modelu nie są rewolucyjny to jednak nadzienie elektroniczny samochodu zmieniło się na tyle że zainteresowanie
Powinno jeszcze wystarczyć na długo przy okazji nie myślę że należy się Audi parę dobrych słów
za to że wprowadza nie takie nowinki jak Matrix LED czy wirtualny kokpit do
samochodów segmentu C nie robiąc przy tym jakiegoś wielkiego Wow po prostu przychodzimy do salonu IV takie
ocet w cennikach obcy które dotychczas były dostępne tylko w znacznie większych samochodach czym tak wracamy do początku
naszego testu gdzie wspomniałem właśnie Audi postanowiło weź z segmentem Premium do mniejszych samochodów Jaki dać trzymają
się tego konsekwencje czy
to jest czytelne i oczywiste że Audi A3 utrzyma wczasowy poziom sprzedaży Ja
trzymam kciuki za Audi A3 A3 wytrzymacie dziękuję
za obejrzenie filmu do
zobaczenia Oglądacie siły nic nie mówicie właśnie pojechałem w lusterku jak byś zrobiła mi połowę kołnierzyka zawinięta powinien tą Nie
mogliście dać znać i tak Pamiętajcie o subskrypcji